linalicious

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Lina M - 19 november 2009 18:30

HAR TRÄÄÄÄNAT. Såhäär fin är jag dåå. tofs & svettig & äcklig & dansk & alldeles förstööörd....

 

  

 

yeeey, mitt internet funkar igen! :D:D
jag hade sån jävla paranoid ångest igår, jag trodde att antipiraterna hade tagit mig.... hahah...
sen kunde jag ju inte få tag på mongot heller :( frustrerande kväll. kände mig hjälplös och förtvivlad.. aja nog om de..

Vilken bra dag det har varit idag.



Haha, min lärare Mikael idag till en elev:
"Vi har börjat lektionen. Stäng ner datorn nu och sluta runka"





Kom försent till skolan, men lärarn var ännu mer försenad så jag fick ingen frånvaro.
Sedan fick jag betyg på min novell jag skrev förut, fick MVG +. Alltså, topptopp-betyg! Kan inte bli bättre. Han var lite imponerad...

Sedan fick jag veta att våran HR-lärare har slutat, så vi måste leta ny lärare.
Vi får en restaurang imorgon, eller på tisdag, och jobba på. Om vi jobbar kvällar så kommer vi att få pengar. Vet inte mycket jag får för en kväll. Men behöver verkligen lite extrapengar :)
Men först måste vi träna på att laga mat och sånt, innan vi kan börja servera gäster. Så ja, nu är det full fart igen. Men vore grymt om vi blev riktigt duktiga och kunde tjäna ihop massa pengar! 
Sen fick jag vänta på min buss, så sandra och jag kollade lite på kläder... Jag köpte en svart kort klänning som jag ska ha på nyår :@ den hade lite blingbling vid tuttarna. jätte-flashigt! haha. Vet dock inte hur nyårs-planerna ser ut, har inte planerat något än. Det får man se:) 2010 ska iaf bli ett jävla bra år.. tycker jag...hoppas jag...

När jag kom hem så gick jag.. 9,6 km.. NÄSTAN EN MIL!!!! satan i gatan vad duktig jag är. måste nästan skryta lite...

Idag åkte Sandra hiss, och jag tog trappen, vi skulle se vem som kom först ner.. är ungefär 3 våningar eller nåt.
jag var snabbare än hissen, trots att mitt ena skosnöre hade åkt upp så jag trampa på de och höll på att slå ihjäl mig.. sånt där händer alltid mig...är lika smidig som en gravid flodhäst..

Nästa vecka ska sandra öva tatueringar på mig. Jag kommer bli så ful :) Fan vad snäll jag är som låter henne öva på mig. Egentligen borde jag säga till på skarpen.

Fast inget slår nog Annikas tatuering i fulhet....

Jag har sån jävla hosta. måste fixa lite cocilana etyfin, det är det enda som biter på de... Det är en bra grej.. hela apoteket överhuvudtaget är en bra grej.

Idag bjöd rektorn mig på kaffe.
Ja ni, det lönar sig att vara trevlig.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards