linalicious

Alla inlägg den 18 november 2009

Seg

Av Lina M - 18 november 2009 13:45

Mjaaaa... Var inte i skolan idag... Misstänker Pasi fortfarande är sjuk. Undrar vad som hänt.

Har inte orkat städa så mycket idag som jag lovat. Har faktiskt inte städat alls, om jag ska vara ärlig. Idag får jag iaf nya batterier till min kamera och svart hårfärg till min "förfärliga" blonda utväxt....

Tog ingen sömntablett inatt, somnade kanske runt 3-4. Rätt okej ändå. Bättre än att inte sovit alls. Men imorgon ska jag upp till skolan, så då måste jag nog ta nån.

Har inte ätit något idag, men ska försöka få i mig något. Har ju faktiskt tränat :) höhö. fyfan vad hemskt det är. Ångest.
Får se vad jag ska laga för mat...

Enligt sandra får jag inte äta något idag :P måste "spara mig" tills imorgon för då är de minsann pannkaka i skolan, är en jävla hysteri. ÄR TRÖTT PÅ FOLK SOM TJATAR OM PANNKAKOR!! vad fan är grejen?? varför denna hysteri??

  
gammal bild från i somras, när jag emelie & suss drack öl vid Svartån. Varmt som satan var det. och gräset var grönt. Var ovanligt blek faktiskt.




Av Lina M - 18 november 2009 11:30

Jag är rädd för svininfluensan en smula, men mer rädd för vaccinet... martin har skrämt upp mig... tyskarna är farliga.....


    

Av Lina M - 18 november 2009 11:30

Fick åka pilen i morse, med frida, som skulle hämta hunden nere på erikslund, så jag var stressad som vanligt för de va 5 minuter kvar tills jag började, och jag kommer fan alltid försent, så ja, jag stressade som en idiot, sen kommer jag dit och så är jag tydligen ledig...

Jag och Sandra gick på stan ett tag, jag köpte jättefina underkläder och en klänning..... och sen syndade vi och käkade på subway... sen åkte jag hem, tränade 40 minuter, sedan somnade jag till en film.

Vaknade, fick nå ryck och åt några skedar potatisgratäng, sen fick jag ångest :( haha

Nu pratar jag med min favorit och väntar på desperate :) woho

 

    

    

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards