linalicious

Alla inlägg under mars 2014

Av Lina M - 18 mars 2014 11:20




Ny fråga. Svara gärna.


 

Av Lina M - 18 mars 2014 10:50

Du var min vän. Men nu vill jag dig illa. Riktigt illa. Du förtjänar inte det här. Om det finns någon jävla rättvisa i världen så hoppas jag att mitt förakt får komma till rätta. Din kaxiga lilla lus. Nån gång blir du ensam. Du har det bra nu, ja. Men tror du på evig lycka? När man minst anar det är allt borta. 

Jag spottar på dig om jag ser dig, uppkäftiga jävel.


Försökte mig på "mindfulness" idag, men jag känner mig inte riktigt i form för det.

Haha.


 

Av Lina M - 17 mars 2014 12:49

Shit, vad ska jag göra? Vad fan har hänt med mitt liv? Varför har jag gjort såhär mot mig själv? Jag har ingen kontroll längre. Växlar mellan att kämpa och ge upp.  En sidan vill dit. Drömvärlden. Vill inte förstå verkligheten. Men en sida vet att jag är körd annars.

Av Lina M - 17 mars 2014 11:52

Stuck on you
I got this feeling down deep in my soul that I just can't lose
Guess I'm on my way,
Mighty glad you stayed

 


 

Av Lina M - 17 mars 2014 11:41

Vad är det för fälla
Vad är det för grop som vi, ramlat i, du och jag
Vad är det för krafter
Vad är det för skuggor som, rider oss, natt som dag
Allt där ute hotar oss och hemsöker vårt hopp
Så stäng ditt fönster, lås din dörr
En svart måne har gått upp

Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt

Var vi förblindade, gjorde vi fel när vi
Gav upp allt, för en dröm
Låt dina fingrar som av pärlemor låt dom
Röra mig, tills jag glömt
Jag är värnlös, vagga mig till, rytmen av mitt namn
Ta min trohet, bär den ömt, ta emot den som ett lamm

Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt

Be att havet bär oss bort till en lugn och skyddad hamn
Brassa segel, styr iväg, låt oss nå'n gång komma fram

Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt

Göm mina händer, dölj mina spår
Håll om mig älskling, håll om mig hårt


 

Av Lina M - 13 mars 2014 12:53

I know that I've been cold as ice,
Ignored the dreams, too many lies.
Somewhere deep inside, Somewhere deep inside me,
I found ... the child I used to be
And I know that it's not too late
Never,
Too late... FREEEE I AM


 

cm

Av Lina M - 5 mars 2014 17:13

Curling-mästaren...

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards