linalicious

Alla inlägg under mars 2014

Av Lina M - 24 mars 2014 12:08

TF

Av Lina M - 22 mars 2014 03:45

Thorsten Flinck, vill du bli min man?!

Vi har så mycket gemensamt du och jag. 

Hör gärna av dig om du ser det här!!!!!!!!!!!!!

visst e jag liiiiite gullig, flinkan?!!

 

Av Lina M - 21 mars 2014 11:24

Varit och kollat på en form av behandlingshem igår. Kändes helt okej. Men måste vänta lite och se vad soc säger. Får beslut ganska snart. Soc-jävlarna är ju de som styr, vet ni... :@


Fan vad white trash jag låter, haha.


 

Av Lina M - 19 mars 2014 13:20

När en bussjävel är halvtom... Varför sätter sig en männsika bredvid mig? Varför?!

Även om man ger onda ögat, så får man ett lite smått ursäktande lèende... "Jag sätter mig här jag"

Fyfan. 

 

 

Av Lina M - 18 mars 2014 23:45


 


Fuck you, bastards...

Ni överger mig i helt fel tid. Jag är så besviken. Fyyyyyyfan. 

Orden räcker inte till.

Av Lina M - 18 mars 2014 20:30


 

Av Lina M - 18 mars 2014 18:28

Inatt så drömde jag att jag träffade min framtida son. Han hade blont, halvlångt hår och var i 4-årsåldern. Jag åkte i en bil, hade lyckats tagit körkort. Kom in på ett hem och min son sprang fram med öppna armar och skrek "mamma!" och jag kände hans glädje och lycka. Jag hade honom i mina armar och han sa "tack mamma för att du har blivit vanlig igen!". Jag förstod genast att han menade att jag var "nykter". Jag hade varit borta och "kurerat" mig. Nästan hela hans liv. Och jag fick sånt dåligt samvete över att jag inte funnits där för honom. Och jag tänkte. Till mig själv i drömmen. Ge inte upp, för det här är din framtid. Vill du att det ska se ut såhär om 10 år? Vill du utsätta ett barn för det här? Det var en obeskrivlig känsla att möta sitt framtida barn. Han luktade gott och hade en sån sprudlande glädje. Även fast jag inte gillar barn så kände jag något.. Jag kände en slags lycka av att krama honom. En känsla som känns värd att kämpa för.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards