linalicious

Alla inlägg den 27 mars 2014

Av Lina M - 27 mars 2014 23:45

ROLL UP AND HAVE 'SUM CHILL

 

Av Lina M - 27 mars 2014 14:45

Love her voice   


Av Lina M - 27 mars 2014 12:25

Jag sitter på Atlas. Det började bli lunchdags. Jag äter min ostagratinerade falukorv. Det var gott. Sen gick jag till diskmaskinen för att ställa in min tallrik. Jag känner en lukt. Någon har bakat choclate chip cookies. Ligger en hel plåt framför mina ögon. Det luktar kakor. Med små chokladbitar i! 

Mmm, tänker jag. 

Fast... Jag skulle ju börja banta idag.


"Är de här klara?!" frågar jag.

"Mm." säger tjejen.

Jag tar en kaka. Går iväg och sätter mig. Tar halva kak-jäveln i en tugga. Sen hör jag, gud förbjude,

"Dem där kakorna är till fredagsfikat imorgon".

Alla vänder sig om och tittar argt på mig. Jag sitter med halva kakan i handen, resten i käften. Försöker att inte verka skamsen. När jag svalt bakverket drar jag till med ett "Aha, men nu är det försent!" och ler stort.

Alla tittar fortfarande argt.


Jag får ingen kaka imorgon till fredagsfikat har dem bestämt nu.


  

Av Lina M - 27 mars 2014 11:41

Ungen med basker till vänster, 0:48, har verkligen takt-känslan.. Inlevelsen...


Chip!


Av Lina M - 27 mars 2014 11:16

Om man vill muntra upp sig och nästan hoppa fram på gatan.   

 

Av Lina M - 27 mars 2014 11:00





Rolig film, om ni inte har något bättre för er. 

 

Av Lina M - 27 mars 2014 10:51

Nu har jag börjat igen. Att banta. Fyfan. Vad jag hatar det. Men jag har jäst ut som en jävla deg. Bara jäser och jäser och jäser... Nu måste det bli ett stopp innan det blir tresiffrigt på vågen... Hemska tanke...

Jag trivs inte att vara en jävla valross. Jag behöver inte vara en skinny bitch.. Men vafaaan...

Mina kläder passar inte längre!

 


Så nu har jag börjat träna (bara 30 min, men bättre än noll.) och skippar chips-påsen.  Så, wish me luck. Jag börjar idag.


Så ni kan kalla mig feta jävla äckel, för då blir jag bara ännu mera peppad! Haha! :)

  

 

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards