linalicious

Alla inlägg under december 2013

Av Lina M - 1 december 2013 19:40

Solsidan med lite lax och vitlöksbröd härnäst! Råkade somna av i soffan. Jävla skit! Kommer säkert inte kunna somna ikväll då. Om jag inte häller i mig fyra-fem glas vin i rad då förstås. Då brukar jag somna lättare :) men det kanske inte är en effektiv metod att använda sig av i längden.

Ska ta katten till veterinären nu i veckan också! Han har bitit bort päls intill huden på flera ställen?! Som han gnager på hela tiden. Måste kollas upp. Blir ju väldigt orolig när han inte mår 100% bra :(( snutte-tuss. <3

Men denna helgen har varit bland de bättre på läääänge <3 full rulle med härliga människor! Tänk att det finns härliga människor :) lite hopp i mörkret... Tack!

Av Lina M - 1 december 2013 14:21

Kollar på "ensam hemma 2 - vilse i New York", sån nostalgitripp för mig. <3 nästan så jag blir ledsen!

Bakfull och patetisk haha. Kanske går över.

Av Lina M - 1 december 2013 11:11

Kom hem halv 5 i morse och började vräka i mig köttbullar. Jag hörde morsan mumla något om bantning. Men jag lyssnade inte på de örat :') mums.

Tack Sarah för en oförglömlig afton! Tjejerna vs. Killarna i bowlingen slutade med att brudarna vann såklart :)

(fast jag var bitter säkert halva kvällen över att banan blev cp när jag skulle kasta min första omgång och det blev två streck bara. Det fick ju mig att liksom... Komma ur mitt mindset. Jag vet inte hur många gånger jag poängterade för ALLA jag mötte att banan minst sagt hade saboterat för mig.)

Idag är jag så vidrigt bakis. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. Inte ens mat får mig att må bättre. Nu är jag körd. HELT JÄVLA TJÖÖRD

Av Lina M - 1 december 2013 04:32

Disco-bowling in my heart <3
Awesome kväll

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards