linalicious

Alla inlägg den 9 december 2013

Av Lina M - 9 december 2013 12:39

Jävlar vad sjuka drömmar/mardrömmar man får av theralen. (för övrigt blir man helt körd, tröttheten håller i sig ett dygn!)

Drömde att jag blev jagad av Michael Myers inne på en skola där tankard - Kings of Beer spelades) men när han var för nära mig kunde jag trycka på "paus" så stannade allt och jag fick börja om eller få försprång. (praktiskt haha) så där höll det på i en jävla evighet. Så jag tröttnade till slut och tänkte att jag kunde flörta in mig hos honom så jag hämtade Jörgen för flört-tips så jag charmade Michael Myers och vi hånglade istället. Weird.

Sen blev det en annan dröm. Jag och någon som såg ut som Karl-Bertil (ni vet, han som visas på julen!) var inne i en lägenhet och det stormade in massa män med gevär och "karl-Bertil" försökte hota dem med en soft air gun (han låg lite i lä så att säga) men då sköt dem karl-Bertil i halsen så de blev ett stort hål där det forsade ut blod och karl-Bertil försökte ta sig till datorn för att googla vad man kunde göra åt de men han dog halvvägs och jag bröt ihop på golvet och skrek om hur hemska dem va men då siktade han på mig med geväret och sa att jag skulle hålla mig jääävligt lugn och jag började oroa mig för att jag hade "hold in"-trosor och om han skulle våldta mig skulle han märka att jag var en bluff!! Att min mage inte var som den verkade...(sjukt att ens reflektera över vad man har för underkläder på sig när någon har blivit skjuten i halsen och ligger i en blodpöl tre meter bort och jag själv kanske står på tur! Hur ytlig kan man va..)

Sen var jag i en annan dröm där min katt fick orange päls och jag började misstänka att min katt inte var min katt. Den hade blivit utbytt hos veterinären så jag började forska i en stor konspirationsteori om veterinärvården.

Fan nej nu orkar jag inte skriva mera. Måste måla dit ögonbryn. Ser ut som ett ufo.

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards