linalicious

Alla inlägg den 13 december 2013

Av Lina M - 13 december 2013 20:07

Ingenting är som förut. Vi är splittrade. Genom åren som har gott. Som skapar dessa tårar. Minnen som aldrig kommer att återskapas. Det är slut nu. Besvikelsen är för tung. Kan inte återupprättas. Jag är fast i mitten. Men jag väljer den som gav mig liv.

Av Lina M - 13 december 2013 19:59

Ibland får man göra jobbiga val.
Men jag väljer att träffa honom. Det är min sista chans innan allt ruineras. Och alla bilder och minnen förstörs. Allt vi gjort tillsammans sitter i mitt huvud och dränker mitt ansikte i tårar. Jag ser tydligt vad vi gjort. Alla somnarkvällar med ljumma vindar. Det är borta borta borta borta

Av Lina M - 13 december 2013 19:52

Jag väljer familj före vänner. Jag kanske missar något, eller ej. Hur det än blir så har jag gjort rätt val. En är kvar av fyra. De andra kanske borta för alltid. Men jag. Jag kommer stanna för alltid. Hos dig, cw-p. Man har bara en cw-p i sitt liv. Och jag vill finnas vid din sida även om du blir bortstött. Jag är den som stannade kvar. För jag älskar dig cw-p. Så många minnen. Vi ska skapa flera minnen nu. Men denna gången kommer att vara annorlunda. Nu är det bara vi. Men starka far&dotters-känslor vinner. Vår lilla splittrade familj får hålla ihop nu. Sad but true.

Av Lina M - 13 december 2013 11:44

Stor konspirations-teori om ALKOHOL & DROG-FEST på gång... Fram med pipor, bongar, nålar och rullpapper för nu jävlar kör vi...


Inte.


Det är pengar som ska samlas in för present till ER, 


SHAME ON YOU!

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards