linalicious

Direktlänk till inlägg 27 november 2013

tänk om, tänk med hjärtat

Av Lina M - 27 november 2013 12:43

En tröst för denna dag är att jag hittat den mest perfekta kjolen någonsin. Och den gick på över kaggen, se på fan! (va bonnig jag låter)

Men inte ofta jag hittar något snyggt, utan stretch, som sitter så fint :) mihhi. Nu är det bara pengarna som saknas :) men kanske får nu i veckan...

Sörjer dock fortfarande detta hemska som pågår i världen runt om. Jag lider med er och önskar att jag kunde stoppa det. Hellre ett stopp på det, än tio miljoner till mig själv. Jag vill börja kämpa!

Den 30 november är det demonstration mot mink-farmar. Hålls i storstaden Stockholm. Dock kan jag inte närvara slog det mig. Sarah fyller halvvägs till 50,och vi har bokat bowlingbanor på strike.

Känns ytligt att inte närvara på en sån viktig grej på grund av "bowling". Vore det inte för att det var bästa Sarah hade jag nog hakat på Bettan till sthlm. Men det blir fler demonstrationer och Sarah fyller bara 25 en gång i livet.

Men håller uppsikt framöver vad jag själv kan göra för nytta. Och kolla alltid i era kläder på lapparna vad det innehåller! Viktigt! Ska ge mera information om det senare. Ska prata med Bettan.

Gör det lilla ni kan, som man säger: ingen kan göra allt men alla
Kan göra något!

Tänk på våra djur. Ändra något i era vanor. Ät mindre kött, bär förfan inte päls, köp smink som är icke djurtestat, ha fusk-skinn, delta i en demonstration... Finns många sätt!

 
 
http://mittordminkropp.bloggplatsen.se/

http://mittordminkropp.bloggplatsen.se/

28 november 2013 13:51

Om man inte bryr sig om den värld man lever i så är man ganska dum. Fin blogg du har!

http://mittordminkropp.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards