linalicious

Direktlänk till inlägg 26 november 2013

Desperate Houseman

Av Lina M - 26 november 2013 19:15

Läst boken "Desperate Houseman", som handlar om Nicklas Söderbloms liv med Desperate Housewivesstjärnan Nicollette Sheridan, (aka Edie Britt i serien)

 


Visst hade man anat att Nicollette kunde vara en bitch, lite kul att just hon spelade "bitchen" i serien, passande kan man tycka. Men som han beskriver är hon ju sjuklig! Riktigt elak, egoistisk och full i fan... Han hade det inte lätt med henne kan man säga. Man undrar varför han inte lämnade henne relativt fort?! 


Ganska underhållande bok faktiskt. Kanske delvis för mitt maniska intresse över serien gjorde det mera intressant (speciellt partier som involverar inspelningar och skvaller om de andra skådespelarna!) men den var även ärligt och bra skriven! Nicklas har faktiskt öppnat sig ganska mycket. Till en svagt förnedrande nivå till och med... Mycket "vafaaan"-tänkande från min sida. Kan man vara så jävla bitchig?!

 


Boken är ju även en så kallat "true story", vilket gör att det faktiskt blir riktigt intressant. Gillar man serien också är det kalas :) Den får 3,5/5!  Nääääästan en fyra.


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards