linalicious

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Lina M - 21 januari 2011 18:15

En låt som får mig att gråta

En låt som får mig att bli glad

En låt jag inte kan låta bli att sjunga med till

En låt som väcker minnen

En låt som jag avskyr

En låt som ger mig rysningar

En låt jag älskade som barn

En låt med en bra text

En låt som får mig att bli arg

En låt jag skulle vilja ha på min begravning

 

Gud, varför hatar jag den här låten så mycket? Ända sen den kom och började spelas frenetiskt på radion så har jag fått hjärtklappning och vill bara lägga mig i nåt hörn och skaka och skrika ut min frustration. Uääh. Sämsta texten och melodin jag hört på år...

 

I wish I was a punkrocker (with flowers in my hair). Tänker inte ens lägga ner tid på att kolla vad människan heter... Tar hellre 1 år i rysslands sämsta område och använder en skokartong som toalett än att lyssna klart på denna.




Förresten, har ni sett en sån snygg tjejer förut?!

  

Av Lina M - 21 januari 2011 17:00

Kolla bara vad söt min katt är... Världens bästa små-gris.

Jag är likadan med min katt som folk är med sina ungar... Vill visa upp. Är lite sådär..stolt.


Sur katt. Visar sitt missnöjde över att inte ha fått räk-ost på länge.

  

Trött ihoprullad mini-falukorv-katt

  

Älskar han sover i den där posen. haha. Så jävla..avslappnad

  

Av Lina M - 21 januari 2011 12:51

Veckans mat-höjdpunkter som jag ätit i veckan. (när jag inte var sjuk dvs...) Måste bara visa hur mycket god mat det brukar finnas i min kyl...   


Donuts... Orginal och choklad...

  

Stekt korv med potatismos, ketchup, senap, räksallad och gurkmajonnäs

  

Räkor med vitlöks-bröd. Räkor måste ju vara det godaste inom nyttighets-grejer man kan äta? Speciellt såna där man skalar själv... En jävla skillnad mot de färdiga i burk...Och vitlök. Vitlök. Bästa kryddan. Speciellt i bröd. Denna måltid var verkligen dagens höjdpunkt. Synd bara att räkor är dyrt och tar lång tid att skala själv. Men det är det nog värt.

  

Ja, jag älskar mat. Det är därför jag är lite... rund om magen. hahah. Jag skulle aldrig banga på en smörgårstårta. Det bara är så. Sen får folk tycka bäst fan de vill.

Av Lina M - 21 januari 2011 12:35

Har som bekant haft vinterkräksjukan/magsjukan... Står på benen nu iaf, men är inte 100 procent kry. Har gått ner ännu mer i vikt. Blir ju så när man inte äter... Men det tar jag väl igen nästa vecka antar jag, haha..


I tisdags var jag på musik-quiz igen! Med Johan, Suss och mamma. Vi vann! Igen!! Fan vad uppkäftigt. Vann skivan också... Helt otroligt. Tror att folk börjar störa sig på oss snart, haha. Vunnit 3 gånger i rad nu! Oslagbara. Vi står till och med med på deras storbilds-skärm. "VINNARLAGET JOHANS HAREM". Stolt :)


  


Käkade god mat också såklart. Får ju halva notan när man vinner så ;) blink. Blev Club Sandwich. Kyckling, bacon, aioli, rödlök, tomat... osv... Mums. Älskar dessa mackor!


  

Tidigare på dagen passade jag även på att "shoppa" lite. Blev ett par lårhöga skinnstövlar klack, 500 kr. (älskar stövlar som går över låret, även om det kan se lite "billigt" ut. Jag som har långa ben tycker att benen framhävs osv.) Och 2 kjolar, en svart och en oliv-grön med "hål" på sidorna, ca 120 kr.

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards