linalicious

Alla inlägg den 12 januari 2011

Av Lina M - 12 januari 2011 18:00

Nu när det är lågkonjunktur och finanskris har försvaret inte råd att investera i nya gevär, så nu ska de satsa på spar-bössor istället.

 

  

  

Av Lina M - 12 januari 2011 15:30

Idag har jag varit rökfri i prick en vecka. Känns mycket lovande. Blir nog till att "fest-röka", som folk uttrycker det, för pallar inte sluta helt och hållet. En cigg till ölen måste man ha.

 

Kämpar vidare med rök-friheten...

  

Av Lina M - 12 januari 2011 13:41

Var ju som sagt på Musik-Quiz igår. Och gissa vilka som vann??! Vi såklart! Vann även en CD-skiva från skivbörsen, eftersom vi var de enda laget som kunde en speciell fråga!  Har kommit med i stor-finalen, där står det bra vinster på spel!


Var jättenervös när han ropade ut poängställningen. Men var en härlig känsla när han sa "...och vinnarna med 32 poäng, Johans Harem!!"

 

Johans Harem är ett väldigt fint lagnamn tycker jag.

Såhär ser frågeformuläret ut. Åh, frågesport är så härligt nördigt och roligt!

  

Passade även på att käka mat eftersom vi vann halva priset på notan ;) Tog gratinerad ost & skink-macka med sallad och pommesfrites och aioli-dip.

  

Såhär såg jag ut kvällen till ära. Som en riktig frågesport-tjej!

  

Av Lina M - 12 januari 2011 13:17

Hälsade på min far. Vi käkade tacos. Efter tacosen gick han in på toa. Sen kom han ut och skrek "Det var som en jävla förlossning", hahaah. Bajshumor dör aldrig ut.


 Vi spelade Resident Evil: Code Veronica X. Skitsvårt spel. Så fort man lyckades komma vidare så fastnade man igen. Kämpade som fan. Och när jag väl slingrat mig undan två monster-jättar så kommer jag till en sparning och pustar ut - och upptäcker jag har slut på Ink Ribbon. Kan ej spara. Blev sne som fan. Dog kort därefter. Känns som detta var det svåraste spelet i Resident Evil-spelen jag kört? Eller var jag bara dum i huvudet?


  

Fick äntligen träffa Balto igen. Han har legat på sjukhus, men nu mår han lite bättre :) Snutt. Prinsen har en egen skinn-fåtölj!

  

Fick te och leverpastej-macka med inlagd gurka. Mumma!

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards