linalicious

Alla inlägg den 11 januari 2011

Av Lina M - 11 januari 2011 20:00

Detta tyckte jag var riktigt läckert! Wet look-jeans med massor av kedjor, bälten och ett par handbojjor :)

 

  

Wii

Av Lina M - 11 januari 2011 18:00

Funderar på att köpa ett Wii. Är det någon som äger ett Wii och kan ge ett omdöme? Tycker ni att det är kul? Har ni något tips på spel eller något bra erbjudande?


  

Av Lina M - 11 januari 2011 17:30

Älskar denna toppen! Söt modell med puffärmar som vilar på överarmarna, och en påsydd väst med korsett-snörning. Hoooow cute?! Den måste jag ha. Egentligen inte min stil i grund och botten, men det var något jag fastnade för.


  

Av Lina M - 11 januari 2011 12:47

Med denna produkt kan man få professionellt sotade ögon. Nya Smoky Eye Effect Eye Shadow är ett nytt multiverktyg som definierar dina ögon. Dess dubbelapplikator har 2 olika nyanser för att göra sotade ögon lättare än någonsin. Lätt applicering med två steg för den perfekta sotningen. Välj mellan 6 nyanser som smickrar din hud och arbetar med din stil.


Jag undrar om denna produkt är bra. När jag sotar mina ögon så arbetar jag ju med 2-3 olika färger och skuggar själv. Vilket kan ta lite tid. Detta ska tydligen bara vara att "stryka på" och det blir den där sotiga looken på en gång. Kanske värt att testa? 99 spänn!

Skulle i såfall ta den med silver/svart, vilket är den snyggaste kombinationen enligt mig.


Det är ju ungefär såhär man ska sminka ögonen tycker jag. Mycket, svartsotigt, med inlägg av silver.

Fast är även kul att testa andra nyanser också. Grönt är en annan favorit!

  

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards