linalicious

Direktlänk till inlägg 23 februari 2011

Mardröm nummer 2

Av Lina M - 23 februari 2011 11:40

Nu har jag haft en riktigt ångestfylld natt - igen. Denna natt har varit helt vansinnig. Vet inte vilken natt som varit värst? Var läskigt på olika sätt. Denna natt var det en kille som försökte skära halsen av mig. Han jagade mig ute på ett stort fält och jag hade ingenstans att gömma mig. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Kom senare ut på en väg och ingen bil noterade mig. Jag stod mitt i vägen och fäktade med händerna och skrek förtvivlat efter hjälp, att någon försöker ha ihjäl mig, men alla bara fortsatte att köra. Och psykopaten närmade sig med sin stora kniv. (och knivar är en av mina största rädslor att bli dödad med.Tar hellre ett skott än en kniv i mig.) Jag minns paniken i drömmen när han försökte greppa tag i mig och jag hoppade undan, men han lyckades få tag i min jacka och han slet i den så den gick sönder.


Helt plötsligt befann jag mig ute i Irsta, utanför mitt gamla hus. Jag öppnade ytterdörren och stängde igen den så fort jag kunde. Vrider om låset och tänker att det måste vart i sista sekunden. Han måste vara precis här utanför. Upptäcker till min förskräckelse att dörren inte går att låsa. Hur jag än vrider och vänder så går den inte i lås. Den förblir öppen. Jag ger upp och springer in i huset och vidare mot altandörren. Springer ut, men blir stoppad av att en kniv körs rätt in i min mage och smärtan är helt sjuk. Jag ser blod forsa ut och han hugger mig flera gånger, och det gör ondare och ondare för varje hugg. Han skrattar samtidigt.


Sedan vaknar jag upp. Vet att det hände massor av mer grejer i drömmen men detta är de enda jag minns just nu. Usch. Och som jag sagt förut, det går aldrig att beskriva exakt hur läskigt det känns i vaket tillstånd. Det är något man måste uppleva själv.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards