linalicious

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Lina M - 3 februari 2011 19:23

Idag har jag åkt ner till staden och umgåtts med Suss. Jag inhandlade två t-shirts, ett leopard-bälte och ett par örhängen. Suss handlade väldigt mycket grejer. Jag hittade massor med saker jag ville ha som jag inte hade råd med. Blev jätteledsen. Hatar att inte ha massa pengar. Jag får gifta mig rikt... haha. Blir en "hollywood-fru". Leopard gillar jag ju iaf. Och en utomhus-pool skulle jag inte tacka nej till. Äta jordgubbar och dricka champagne i något tropiskt land.

Ja, man kan ju drömma.


Sedan åkte jag hem och åt en korv, lite mos och ett ägg. Klappade katten lite och tittade på "halv 8 hos mig". Bra program.

Nu blir det nog att spela lite rollercoaster, i vanlig ordning. hahah. No life.

  

Suss i skoaffär. Suss gillar skor. Hon ser intellektuell ut i brillor.

  

Mitt nya leopard-bälte. och tidningspapper.

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards