linalicious

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Lina M - 2 februari 2011 18:40

Till fest så måste jag nog lägga min röst på overknee-stövlar i mocka eller skinn/lack (kan dock se lite trashigt ut, mocka ser mer stilrent ut.) Dessa skor passar både till kjol och byxor. Riktigt läckert!


Till vardags så slår inget svarta, vanliga sneakers. Så jävla bekvämt, och dessutom snyggt :) passar till det mesta.


Vad föredrar ni till fest och till vardags?


  

Av Lina M - 2 februari 2011 15:31

Idag gick jag på en morgonpromenad. Eller ja, morgon och morgon... klockan var halv 1... men det är tidigt för mig. Såg massa änder vid sjön. kvack kvack. Ville gärna mata dem med bröd, men hade bara en halv twix i jackan. Vet inte om änder gillar twix? hursomhelst så var jag snål och ville äta den själv...


Sen gick jag och hälsade på min farmor igen på ålderdomshemmet. Tror hon blev glad av att se mig. Trots att hon inte kände igen mig. Hon pratade om räkor och lussekatter. så söt. lite vimsig.


Ikväll ska jag äta potatismos och lövbiff. det ser jag fram emot. Min katt har varit galen idag. Gömt sig i en sopsäck för att sedan attackera min pocketbok. han är verkligen knäpp. Och på tal om djur, såg världens sötaste små-grisar på tv!!!!!! jag dog lite. fyfan. En sån skulle man ha omkringtrippandes här. nöffnöff. Då har vi två grisar i lägenheten. Eller tre. Mojje är ju också en gris. En gris som jamar.


Fan vad trött jag är. de kanske märks...?


  

Av Lina M - 2 februari 2011 15:28

Jag gillar leopard, camo, rutigt och prickigt. Jag har rutiga kjolar, leopardkjolar, prickiga kjolar... men ingen camo-mönstrad kjol. Så jag köpte en.

 

nu kan jag leka tuff army-girl. kortkort är de också. raowr

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards