linalicious

Direktlänk till inlägg 22 februari 2011

Mardröm

Av Lina M - 22 februari 2011 15:58

Inatt drömde jag den läskigaste mardrömmen jag någonsin drömt i hela mitt liv. Rädslan i drömmen var så jävla... absurd. Jag trodde inte att man kunde bli så skrämd. Jag kände mig verkligen inte utvilad när jag vaknade. Nu har det ju gått ett tag sedan jag vaknade och drömmen har börjat blekna bort en del, samt att beskrivningen aldrig blir så bra och läskig som den faktiskt var. När man försöker beskriva det så låter det oftast rätt löjligt och skrattretande bara. Men det här var så sjukt... Fyfan säger jag bara. Jag ska nog inte ge mig in på att försöka återberätta det, men tro mig. Det här var verkligen en skräcknivå för sig.


Det sjuka är att ofta i mina drömmar så VET JAG att jag drömmer. Och jag tänker konstant "hoppas jag vaknar snart, hoppas någon väcker mig" eller vad som helst. För jag inte vill befinna mig på den platsen. Samtidigt som drömmen känns väldigt verklig så kan jag ändå inte vifta bort det som en dröm trots att jag ibland vet att det är det. För det känns lika obehagligt ändå.


Fan borde ha försökt skrivit upp drömmen direkt när jag vaknade. Kändes som en dröm jag ville dela med mig av, men nu kommer det bara låta dumt att försöka efterkonstruera den så det får vara så. Är nog bäst att jag försöker glömma den helt o hållet ändå. Urgh.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards