linalicious

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Lina M - 11 februari 2010 23:45

  

Av Lina M - 11 februari 2010 23:30

Kaotisk morgon, i vanlig ordning. Hade lite lektioner, tog fel på schemat och missade sista lektionen. Gick på stan ett tag, köpte lite grejer och vandrade runt. Tog mig hemåt, käkade sallad, chips & oboy sedan la jag mig och hade ont i huvudet. Satans jävla spränghuvudvärk.

För övrigt, inte hänt ett skit typ. Vanlig jävla onsdag. Vill sova. Rövarnas konung.


sandra i skoulan



Jag har lektion. Idag var det engelska, matte och naturkunskap. Och spanska, som vi missade. Dock inte med flit... Jävla dåligt organsierat schema. Och Hans är våldsam med pennorna och böckerna.

Till lunch käkade vi pasta och sallad, nyttiga. Dock öser jag på några liter dressing, så i slutändan är det trots allt inte så nyttigt.













Sandra blir galet snygg på vissa kort
Trrröööttis i skolan

Sandra fick höra idag att hon var vacker


Av Lina M - 11 februari 2010 20:45

Jag vill inte se dig. Det väcker dåliga känslor. Fyller mig med en svart känsla som är svår att hantera. En del av mig vill se, den andra vill bara fly. Vill inte skada mig själv. Vill inte veta nånting, vill inte se nånting. Jag vill inte se dig

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards