linalicious

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Lina M - 3 februari 2010 22:00

Åkte ner på stan i snökaoset idag! Mötte snykkingen Emelie på stan. Åkte förbi henne i bussen på väg ner också, tittade ut genom rutan, mötte hennes blick och gjorde underbett, alltid en klassiker.


Drog in på H&M, investerade mig en leopard-mönstrad kofta. Jag gillar inte kläder som inte är av enbart färgen svart oftast, speciellt inte mönstrade grejer, men var kul med nåt "annorlunda" än vad jag brukar handla. Jag tyckte den var tjusig!


Sedan vandrade vi runt i olika butiker i jakt efter fynd. Köpte två böcker, och en liten ful grej till älsklingen.


Sedan var det dags för kääääk! Det efterlängtade käket, dagens höjdpunkt. Som vanligt då det finns flera olika altenativ kan det ta en stund att avgöra vad man ska äta... Hamburgare, pizza, kebab, bakad potatis? Mat. Jag säger bara mat, fyfan vad gott! Vi bestämde oss för bakad potatis-meny på saffets med kycklingröra. Gott som fään. Emelie är nätt så hon blev mätt. Jag är.. större... Så jag ville ha äppelpaj. Haha. Åt äppelpaj. Emelie drack kaffe. Tjååkkiizz


Sedan kollade vi runt i ännu mer affärer. Mycket mycket trevligt. Sen var det dags för bussfärd hem, ca 6 timmar senare (snacka om att man hade ont i fötterna! hua). Krångel med bussen såklart. Fick vänta en timme på fanskapet. Och som om det inte vore nog, som grädde på moset stod ett jävla mongo och SNÄRTADE mig med nån jävla grej. På röven! Bara snärtade till, jag vände mig om och sa "va?" och han sa typ "NEEEEJ!" Blev rädd och flyttade mig nån meter...


Stod fullpackade som sardiner i bussen. Mongot satt längst bak, i mitten, och stirrade ondskefullt på mig. Nästan så man hade lust att börja gråta. Jag är rädd för såna där. Man vet aldrig vad de kan ta sig till. Synd att man alltid ska bli offer också, varför de dras till mig som magneter...


Hittade värsta porriga stripp-skorna. 15-20 cm klack! Höhö.
Skulle jag gå runt med såna skulle jag bli ca 2 meter.. Det om nåt är väl porr! En två meter lång tjockis. Erkänn det spänner i byxan

  

God jävla mat! Bakad potatis med currykycklingröra, baguettemackor med smör och en fräsch sallad

  

Var in på Lagerhaus, eller hur fan det stavas. Hittade finaste duschdraperiet i världshistorien!! Fiskar. Massa olika fiskar! Bland annat mina två favoritfiskar: En fiskpinne...och en fiskbulle...ska köpa detta draperi, om det så är det sista jag gör...

    

Jag drack fanta till maten. När min var slut så tog jag halva emelies. Utan att skämmas. Emelie tycker inte att jag har någon skamm i kroppen.

  

  

Brillorna jag borde ha haft på nyår. 2010. Glamouröst om inte annat

  

Leopard-tjejen i senaste tillägget av leopardmönstrade kläder

  

love it?

 

 

 

Av Lina M - 3 februari 2010 10:45

Vaknade upp, hade förmodligen studiedag. Pratade med min älskling i telefonen, tack för att du är så förstående, jag älskar dig! Sen ringde jag Emelie och vi planerade lite för dagen! Ska leta upp rabattkuponger så vi kan fläska i oss lite käk nere på staden, sen ta våran vanliga stadsrunda :) Hoppas man hittar något fint! Drog i mig en tacos till frukost. Slängde åt Mojje lite skinka, han stod och skrek nere vid mina fötter. Jag misstänker han också ville ha tacos, men det får han inte. Nu sitter jag med blött hår, har precis duschat. Luktar nog nästan lite gott för en gångs skull :) Jävla hallonduschkrämer o skit. Jag tänkte sminka mig men toan är upptagen. Får föna mitt risiga hår och leta upp nån snygg "oufit" så länge. Är ett jävla snökaos ute. Ingen idè att fixa till "frillan" direkt. På återseende! Tack för kaffet


  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards