linalicious

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Lina M - 9 februari 2010 23:00

Jag och Emelie möttes på mitten, dvs malmarbergsskolan (ca 8. min promenad var). Sedan drog vi in på Ica och köpte äppelpaj, vaniljsås och tropiska frukter-läsk. Emelie betalade 28 kr, och jag betalade 27 kr. Livet är bra orättvist ibland.

Åt äppelpaj med extrema mängder vaniljsås. Kollade på Sommaren med Göran, som vi verkligen hatade, så vi stängde av den och gav Outsiders ett försök, men orkade inte sitta och titta på nåt jävla skåp som var allergisk mot el. Jag gick hem.



Sagt i bitter ton;
"Tänkte precis tacka för pajen, men kom på att jag har ju betalat den själv.."




Emelie, kvinnan med boots och slappsvans som vakar ut över området som är fullt av patrask som ska bankas ner fortfare än kvickt



Av Lina M - 9 februari 2010 20:45

Både emelie och sandra är galet snygga i nyårsbrillorna har vi upptäckt.

  

Jag lagade god mat i veckan. friterade vårrullar med pommes, sallad och bearnaiessås & BBQ-sås

Var mycket godare än det såg ut. Hade i lite soja och chilisås i vålullarna också! I salladen var det ananas, gurka och sallad. Beanaiesåssen var färdig, tjock på påse och BBQ-såsen var på flaska, minns inte märket. Men det är är fan något jag kan rekomendera. Kramar från tjockiz

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards