linalicious

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Lina M - 10 februari 2010 22:45

Stökig morgon. Kom till slut iväg, efter att ha missat.. 3 bussar? Gick till restauangen, sandra gled in en kvart senare. Rullade bland annat köttbullar och stekte, det var vi duktiga på. "Provsmakade" köttbullar för att se så "de gick att servera". Dock skulle det kanske räckt att provat en för att kunna avgöra de... GoOOoth med köttbullar!! Tycka om. tjokkiis


Sedan gick jag och sandra mot lögarängen. Var snö ända upp till knäna, gick jääättelångt. Sandra tog en kisspaus också, helt öppet. Hon har verkligen ingen skam i kroppen den jävla greken.


Till slut var vi framme, gick och bytte om. Fick låna sandras pappas shorts, som var typ en meter för stora i midjan! Hur mycket jag än knöt åt det jävla snöret så bara hängde det, och sandra vägrade att byta. Sexig var jag iaf... ehhe..

 


Berättade allt för martin så fort jag kom hem, han tyckte synd om mig. på riktigt. hade han varit där hade han hysteriskt skrikit att nån borde ringa efter ambulans. Det gör mig rörd :') Jag och tubbis får inte skada oss minsta lilla. han är våran beskyddare. vi älskar honom.

 Vi fulade runt i stora bassängen, hade nån jävla leksak som vi tog oss upp på och var allmänty dryga. Sandra jagade mig med svettig underbetts-min och jag fick flashbacks ifrån när ett riktigt mongo jagade mig på badhuset för massa år sen. En sådan traumatisk upplevelse är svår att lägga bakom sig. Skräcken är svår att föreställa sig om man inte var där.


Sedan gick vi till leklandet, där det stod på en skylt "0-7 år", men det gav vi blanka fan i. Jag åkte rutschkana (typ.. 1 ½ meter lång?) och Sandra trängde sig ner i en badtunna, varav tunnan knappt var halvfull, men blev översvämmat och forsade över vatten på grund av hennes... tjocka benstomme...Hon satt där och såg lycklig ut sen kom hon inte ur den.


Sedan simmade vi massa längder, minst 20..... Kändes som en liten workout faktiskt, hihi.. Sandra är en jävel på att simma. Vi lekte "rädda willy", det går ut på att jag sitter på sandras rygg och hon räddar mig. Sedan ligger jag vid poolkanten som en strandad val och frustar.


Sen tröttnade jag, ville ha mat. Fast först gick vi till bastun. Låg i en jävla solstol och hade ångest.
Sen tvättade vi håret. Kändes inte bra att jag var omringad av helt nakna tjejer. Jag hade fortfarande mina shorts och min bh på. Lär ju finnas lesbiska på badhuset, hua, rena drömmen för dom att se nakna tjejer tänkte jag skriva, men såg mest barn och gamla tanter med hängröv och pattar som de kan slänga upp över axeln så ja..Så vidare lesbianerna inte tänder på barn och tanter så är det skitsamma, känns i alla fall jobbigt med en massa nakna, fula äckliga människor runtomkring mig...usch..ta på er shorts som normala människor förfan:@


Gick till kiosken och köpte skagenröra-macka,mmmmmm.
det är kärlek det. gjorde mig på bra humör. Sandra drack sin äckliga, gryniga bantnings-choklad-shake. Blääe. Sedan gick vi till bussen och tog oss hemåt. Vill ha spagetti och köttfärssås nu


Arg grekisk kvinna

Köttbullstjyven

Käkade flygande jacob i skolan,det var gött.Lunchen är helt klart dagens höjdpunkt. Jag gillar banan


BANAAN KYCKLING OCH JORDNÖTTER HÅLLER MITT HJÄRTA KÄRT

Vandrade flera mil i snön...


MASSOR MED SNÖ! ÄNDA UPP TILL KNÄT nästan:'( tappra kvinnor med kämparglöd

Sandra tog en kisspaus... no mercy

shorts<3 hata bikini-klubben

sexy



Råkade göra illa mig. Slog i nån jävla kant, så jag skrapa upp ryggen så det började blöda och blev ett stort sår.

Höll på att lägga mig i fosterställning och skrika, men jag stod upp och kämpade emot tårarna och försökte skratta. Några tårar smet minsann ut. Snyft. 
Av Lina M - 10 februari 2010 22:15

Trött. Trött trött trött. Trött på dåliga filmer. Trött på skolan. Trött på huvudvärk, trött på att det ser ut som jag är gravid. Trött på att sakna martin. Trött på Västerås. Trött på folk. TRÖTT PÅ DET MESTA. Vill åka till älsklingen, bo i hans säng, o aldrig mer komma tillbaka. Lille korvmojj tar jag såklart med mig. Tubbis, aka. kaptenen ska få en ny kompis. bestämt?

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards