linalicious

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Lina M - 27 juli 2011 15:48

Här är jag fullt aktiv i budgivnigen av Svampbob fyrkant the movie, samt nintendosmycken. Känner mig nöjd. Hoppas på vinsten. It would make my day


  

Av Lina M - 27 juli 2011 15:41


Haha, fan vad alla tonårsbrudar blir på smällen hela tiden? Nästan komiskt. Har blivit som någon slags trend. Alla vill ha barn, och ta bild på sina ölkagge-magar i camen. Åh så vackert.


Jag förstår faktiskt hela den här hysterin. Man har ganska många år på sig att bli gravid senare i livet. Lugna, ni kommer att få ta en jävla massa ansvar när ni blir äldre och flyttar hem från mamma och pappa. Varför inte vara "ung" så länge man kan? Fyfan, vissa av personerna jag sett som är på smällen kan inte ens ta hand om sig själva. Stackars ungar säger jag bara. Lite "White-trash"-varning på det hela va? Urgh.


Men ja, det är min åsikt. Ni får skaffa 14 ungar om ni vill. Men jag tycker ändå, herregud lugna ner er! Så hysteriska. Är det roligt att sluta som ett socialfall som ensamstående morsor i en sunkig etta någonstans?


(och nej, det behöver inte sluta så för alla. men jag blir inte förvånad.) Jag förstår verkligen inte det här. Varför inte vänta tills man är över 20 iaf? Kanske ha en egen inkomst och lägenhet iaf? Varför så bråttom? så jävla roligt kan det väl inte vara med en skrikande unge? Vissa vet inte ens vem farsan är. Fyfan vad sunkigt!!

Bud

Av Lina M - 27 juli 2011 15:17

Har precis budat på Super Mario-halsband och Super Mario-örhängen :) Som jag kommer bli väldigt stilig i. Det känner jag på mig.


För övrigt så ser jag fram emot min blivande hemmagjorda hamburgare med bacondressing. haha. Har ni inte känt ibland att det ni ska äta kan "göra" hela dagen? Att det liksom är... dagens höjdpunkt? Eller är det jag som är en matmissbrukare?


It's not a dream, bacondressing is real!

 

aja, ska sluta tjata

Av Lina M - 27 juli 2011 12:53

Finns bara ett ord.

Fantastiskt.


 

Av Lina M - 27 juli 2011 12:38

De flesta har nog inte undgått att Amy Winehouse har trillat av pinnen. Hittade lite bilder "före" och "efter". Kolla in vad fan knarket kan göra med någon?! Är inte direkt smickrande... Tyckte hon var riktigt riktigt snygg. Men efter alla droger ser hon ut som ett riktigt jävla vidrigt trash. tyvärr. Hon måste ha varit ganska olycklig?


 

 

Av Lina M - 27 juli 2011 12:14

Alltid när min katt är hos mig på nätterna, (som inatt till exempel) så tittar han alltid på något inne i garderoben. Följer med blicken. Sen bara kutar han ut. Haha. Jag börjar fan undra. Är det ett spöke där inne? Eller är det så pass ospännande att det bara är en liten husmus?:(


Jag minns när jag bodde i Irsta, det var en stor villa ute på "landet" kan man säga och där var jag ofta lite skrajj på nätterna om jag var ensam. Men sen flyttade jag till lägenhet och jag har aldrig tyckt att lägenheter har varit skrämmande. Men fan, det är något med våran lägenhet. Min mamma har sett konstiga "människor" gått runt i hallen, och katten tycks se saker på nätterna, och jag har sett ansikten i mina speglar på rummet. (inte mitt eget, haha)


En sida av mig vill tro på det här, det är spännande. Men jag har även en "vettig och logisk" sida som tänker... .

Mitt liv är fan inte spännande och mystiskt och dramatiskt.

Eller ja, kanske dramatiskt. Men inte på det sättet jag vill ;(


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards