linalicious

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Lina M - 20 juli 2011 18:19

Hämtade nyss ut paket. Var en prickig topp med korsettväst och byxor med "upprivna" delar (med spets innanför)


dåliga bilder, men typ så ser det ut :)

   

Av Lina M - 20 juli 2011 12:19

Sussanna och jag försöker ofta vara "duktiga flickor" och typ som igår, spela badminton och dricka kaffe. Men det hela slutar alltid med vin och öl. (och lite paj...fniss)

Varför har vi så dålig fantasi på saker att göra?! Vad gör vi med våra liv?

Satt på jävla kuk-facebook och snokade på människor också."Kolla, hur fan ser HON ut nu...". Verkligen "no life-känsla". Precis som att vi skulle ha utvecklats till nåt bra själva och har rätten att dömma andra?!

Så här kan det inte fortsätta.


Och den här morgonen började piss. Total jävla kaos i vanlig ordning.

Och här står jag och bröstar upp mig i en grön leopard-kofta.

Jag är verkligen dålig haha. Borde gå och lägga mig, igen.

 

Av Lina M - 20 juli 2011 12:14



Idag tänkte jag slå på stort och göra min egen pizza. "Pizza kit Spicy". Jag vet inte vad jag ska ha på... Det jag har hemma är salami, bacon och lök... Fast jag vill inte ha salami/bacon/lök-pizza. Jag vill ha en BANAN-PIZZA FÖR HELVETE!!!!!!!!!!!!


Har ni några "kul" tips på annorlunda pizzor som inte smakar skit?

Jag har testat tabasco och ägg så jag är inte den kräsna typen...


lite halv-äcklig är jag nog

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards