linalicious

Direktlänk till inlägg 27 juli 2011

Förstår fortfarande inte

Av Lina M - 27 juli 2011 15:41


Haha, fan vad alla tonårsbrudar blir på smällen hela tiden? Nästan komiskt. Har blivit som någon slags trend. Alla vill ha barn, och ta bild på sina ölkagge-magar i camen. Åh så vackert.


Jag förstår faktiskt hela den här hysterin. Man har ganska många år på sig att bli gravid senare i livet. Lugna, ni kommer att få ta en jävla massa ansvar när ni blir äldre och flyttar hem från mamma och pappa. Varför inte vara "ung" så länge man kan? Fyfan, vissa av personerna jag sett som är på smällen kan inte ens ta hand om sig själva. Stackars ungar säger jag bara. Lite "White-trash"-varning på det hela va? Urgh.


Men ja, det är min åsikt. Ni får skaffa 14 ungar om ni vill. Men jag tycker ändå, herregud lugna ner er! Så hysteriska. Är det roligt att sluta som ett socialfall som ensamstående morsor i en sunkig etta någonstans?


(och nej, det behöver inte sluta så för alla. men jag blir inte förvånad.) Jag förstår verkligen inte det här. Varför inte vänta tills man är över 20 iaf? Kanske ha en egen inkomst och lägenhet iaf? Varför så bråttom? så jävla roligt kan det väl inte vara med en skrikande unge? Vissa vet inte ens vem farsan är. Fyfan vad sunkigt!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards