linalicious

Alla inlägg den 27 maj 2011

Av Lina M - 27 maj 2011 17:45

Tog lite kort på Mossanbang när vi var ute.


Älskar hans ljusgröna ögon

 

lilla krigaren

 

Av Lina M - 27 maj 2011 15:45

Var och shoppade loss på Nisses. Så jävla B.

Bäst, alltså ;)


Jag är ingen snusare, kan meddelas. Men jag vill gärna vara en Riktig Tjej så jag kan ju alltid flasha med denna i bakfickan när jag är nere på loka puben.

 

Marilyn Monroe-bricka. Kaffe, bullar, öl, potatissallad?? You name it. I serve.

 

Spelet "Fashion World" så jag kan leka mode-designer. Designa egna kläder, smycken, skor...

 

Köpte sportig regn-jacka till Mojje. Om han vill ut och gå i regnet. Praktiskt.

Man riktigt ser på hans min att han är överförtjust.


"Take that stupid thing of me, or else I... I... KILL YOU! YOU FUCKING FAT  BASTARD!"

 

Av Lina M - 27 maj 2011 13:25

Inatt drömde jag att jag blev innebandy-stjärna. Jag sprang runt på planen med klubban i högsta hög, framtung och jävlig, och verkligen... "ägde". Som ungdomarna uttrycker det. Publiken jublade och hejade på mig och jag var liksom vassast på planen. Slog folk på benen och hade en sådan otrolig inlevelse. Världen hade ej förr skådad en sån talang inom innebandyns värld.


Så när jag vaknade, full med lyckotårar, slog jag näven i bordet och bestämde mig för att börja spela innebandy.


Nu, ca 3 timmar senare har jag fått mer perspektiv på saken.

Och det känns inte alls lika fränt längre.

Känns till och med ganska... fånigt och tämligen opassande.

Kan till och med sträcka mig så långt och påstå att jag skulle skämma ut mig.

 

Big no-no  

Av Lina M - 27 maj 2011 13:19

Johan kom över. Gjorde potatisgratäng och köpte film.

Kollade på Mia & Klara, Siutation Magnusson, Morgonsoffan och Trubbel i paradiset.

Till gratängen åt vi kycklingklubbor som var marinerade i BBQ-sås, ciabatta-bröd med fetaost och tomat.

 

Och bearnaiessås, såklart.   


Till efterrätt blev det marshmallows, choklad och ostbågar.


 

Av Lina M - 27 maj 2011 12:28

Äntligen fick jag en ny bokhylla. En tredje. För att alla mina prylar ska få plats! Se så fint det blev.


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards