linalicious

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Lina M - 13 maj 2011 11:15

Jag posar utanför min lägenhet. Är på väg till bussen. Ska till stan och fynda böcker på myrorna samt handla hörlurar på clas ohlsson. Blev ett par jättefina i rosa färg med glitter-stenar. Girly!


No finer LinaLicious can be found

 

Av Lina M - 13 maj 2011 10:14

Så jag kommer förbi och fram.


Jag har blivit en riktig kaffemänniska. Vill ha min jävla kopp kaffe på morgonen. Är väl inte så att jag är på samma nivå som kaffepimplarna som inte blir "människa förr'ns jag fått min kopp" men det är fan nice. Blir dock jävligt stissig och stressad. Men då är det bara att springa upp och ner för trappen några varv. Sen äta lite kakor.


Stortuppen på balkongen

 

Av Lina M - 13 maj 2011 10:08

Hör och häpna! Denna fredag blir troligtvis lugn. Tror jag ska pyssla med musik, busa med mojje, dricka kaffe och kolla på skräckfilmer. Jag skiter i att supa. Fan vad duktig jag är.

 

Brukar ni hets-supa varje fredag också? Det är så dumt att man gör det till en vana. Jag ska ändra livsstil. Menar inte att jag ska bli en renlevnads-människa men ska fan kunna ta en nykter helg då och då. Det tror jag att man mår mycket bättre av. Både fysiskt och psykiskt. Är trött på ångestladdade bakfyllor.


Ni ser ju. Detta är inte charmigt alls. Huh.   

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards