linalicious

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Lina M - 26 maj 2011 20:15

Var så satans sliten i söndags efter denna terror-helg så jag satte på en plastpåse på Mojje och bad han gå till hemköp och köpa chips åt mig. Fanskapet vägrade. Det är tacken det. För alla räkor jag skalat åt dig i mina dagar.


 


Kärt barn katt har många namn, är det inte så? Mojje har fått 17 nya smeknamn av mig! Vilken är DIN favorit?


Mossambik

Mossa

Majs

Modini

Motte

Lill-frans

Majsan

Mause

Das Krantze

Mao

Mosika

Gristass

Smågris

Lillgris

Mossanbang

Tigeri

Krister

 

 

Av Lina M - 26 maj 2011 17:30

Köpte ny jacka. Med rosa leopard-krage. Riktigt nöjd. Dock skär det sig med mitt röda hår, men det skiter jag i. För den är frän. Så det får skära sig bäst fan de vill.   


 

 

Av Lina M - 26 maj 2011 10:26

I förrgår satt jag i 4 timmar i en jävla cp-vinkel och gaddade benet. Man var lagom mör efteråt. Fick kramp i lårbenet.


 

Av Lina M - 26 maj 2011 10:14

Morgonens första kopp kaffe är intagen. Solen skiner...blablabla.

Idag kommer Johan hit. Vi ska kolla film och äta potatisgratäng. Är dock lite besviken att jag missade Hemköps kundkorts-kväll. Det var tipspromenad och smakprovning. Attans.


Av Lina M - 26 maj 2011 10:06

Mona fyllde år samma dag vi kom hem från kryssningen, så vi drog dit. Hon fick en liten Vodka av mig samt en jumbo-öl (innehållande 1 liter) och ett presentkort på Systembolaget.


Kvällen till ära hade jag tagit med mig min blåa boa, väldigt glamouröst. Emelie tog med sin hatt.

Hampus diggade våra festliga plagg.


 

Födelsedagskvinnan Mona, "the moon" var i toppform.

  u.

Och.. kvällen till ära lades årets första spya. Se på fan.

Krök fredag till söndag natt nonstop blev för mycket. Spriten sänkte mig. Buh. Börjar bli gammal... Har aldrig spytt av alkohol förut tror jag.

 

 

Av Lina M - 26 maj 2011 09:49

Slänger upp lite blandade bilder från kryssningen.

 

Emelie i bussen

      

Utsikt från båten

     

Såklart var vi riktiga finlandsbåt-slynor och sjöng karaoke 

         

morgonen efter

      

snuskgubbe-strumpa

    

Bussen hem

  

Glömde jag bort att nämna att jag gjorde en läppförstoring på båten? En rödhårig Linda Rosing liksom. Blubb blubb.

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards