linalicious

Alla inlägg den 31 januari 2013

Av Lina M - 31 januari 2013 20:09

Grymt med burlesk. Eller "burkläsk" som Jonte trodde jag skrev ;) haha.


Var riktigt härligt! Men hemsk uppvärmning. Springa runt, göra situps och armhävningar, stretcha, gå ner i spagat (hoppade över de..) och massa annat. Sen började dansen! Har lärt mig ett par sexy moves måste jag säga. ;) ska fan börja. 13 veckor blir det då, eventuellt show. omg! Dags att leta fram korsetten och stay- upsen tror jag ;) tjoho. Ni får komma och glo på mig om jag uppträder. Bli mina fans! Haha. Eller nä. Det blir för nervöst kanske.

Av Lina M - 31 januari 2013 09:38

Ibland blir man rädd för sig själv. Hur man kan hata någon så mycket att man skulle kunna sitta i fängelse under en lång tid för att göra slut på honom eller henne. Pure rage!
Lurar man sin "vän" på det där sättet så kan det bli konsekvenser, även om du ser dig själv som övermäktig. Faran kan vänta bakom nästa hörn. Var inte så säker. Nästa gång du trippar runt med ditt självbelåtna flin kanske det sitter en yxa i ryggen på dig. Fniss!


Nä nu ska vi inte tänka på det mer! Idag ska jag vara glad för det blir dans ikväll! Tjo.
Måste dock sluta röka på rummet. Luktar som ett rök-bås på Birkabåten här. Uh.. Trots att jag vädrat hela natten. Och det blev svinkallt. Låg och huttrade under täcket, jätteynklig. För ingenting :(


Och mitt vänstra låtsas-ögonbryn har suddats ut under natten. Skavt mot täcket när jag drömt mina erotik-drömmar (hahah seriöst jag måste vara i någon slags kris just nu för det händer tamejfan ofta!) så ser ut som sju svåra år.
Har fan vart sju svåra år också. Ganska exakt. Allt började balla ur när jag var 15. Om inte mycket tidigare.


Så för att sammanfatta: jag ligger här smått upphetsad, med ett ögonbryn, i ett os av rök, och väntar på burleskdansen. Efter sju svåra år. Och vill kasta yxor i ryggen på folk som har självgoda flin och för stora byxor :@


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards