linalicious

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Lina M - 22 januari 2013 23:02

Gammalt kort. Var typ 16, haha. Misslyckat blonderings-försök eventuellt... Eller så ville jag ha det så. Jag minns inte. Jag minns knappt någonting av mitt liv. Vad fan har hänt med min hjärna? Har jag ätit för mycket snask? ;) aaah det går utför gott folk. Nu är det sängen och lite härliga mardrömmar som gäller. Puss på livet

Av Lina M - 22 januari 2013 21:37

En rätt så patriotisk bild. Vargavinter i djupa svenska skogen och svenska flaggan i skyn. Tog den på julafton. Fattas bara en varg. Haha :) seriöst. dagens citat är:"PAPPAS JÄRPAR!"

Av Lina M - 22 januari 2013 11:10

Som jag skrev till chokko. (hon fyller år) att grattis och nu en dag närmare döden OCH: Det är dags att starta det där bandet nu innan vi fyller 40 för då gör vi bara gubbrock-covers på Blue Moon Bar's afterwork. Och det vill vi ju inte. När jag tänker mig själv som 43 år med leopardtights och mc-boots, fortfarande tonat rött hår (kan liksom inte inse att den tiden kanske är förbi) i ett desperat försök att se cool ut när jag sjunger "you shook me all night long" och alla packade Svenssons sjunger med- någon kanske är tokig och spelar luftgitarr uppe på bordet. Han som har shottat med grabbgänget sen aw:n öppnade sina helvetesportar kl 4. Då mår jag inte bra alltså. Ingen jävla ssri-medicin i världen kan hjälpa det!! Det försöker jag få psykiatrin att förstå. Min bitterhet kan inte Prozac göra någonting åt. Likaså meditation, självhjälpsövningar och "jag är bra, jag förtjänar att må bra"-mantran i spegeln varje morgon. För i helvete. Ge mig en lägenhet i en annan stad, ett riktigt glidarjobb med fet lön och en fettsugning så ska det nog bli bättre ;) tack tack för mig

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards