linalicious

Alla inlägg under september 2011

Av Lina M - 7 september 2011 11:54

Tuffaste bruden i stan med zombie-tröja? Lite?


 


Igår när jag var på väg hem ifrån min meditations-kurs så var det ett gäng ungjävlar i 7års-åldern som skrek "TUTTAAAAARR!!!!" när jag gick förbi.

Vet inte om jag ska ta det som en komplimang eller ett hån?

Hursomhelst så var det små barn så jag kommer inte låta mig bli uppraggad om sådant var syftet.

Av Lina M - 7 september 2011 03:30

Av Lina M - 6 september 2011 23:45

Jag och Evelyn innan vi blev utkastade från Harry's. Fyfan vad fult. Måste säga att vaktjäveln var en riktigt luden torrfitta. Fick inte ens ta en cigarett ifred innan hon var där och petade på mig. Enerverande.


 

Av Lina M - 6 september 2011 10:47

Åhh, vad jag känner redan nu efter den lilla reklamsnutten hur mycket jag avskyr programmet "Sol, fest och oroliga föräldrar". Försöker vinkla det till att "tonåringarna festar loss och vet inte att deras morsa står bakom en palm och ser alltihop". De där "festande ungdomarna" skulle behöva ett pannskott. Att vi ska behöva se snorungar dricka sig fulla på cider på någon tropisk plats och spy, dansa och visa pattarna på bästa sändningstid är helt åt helvete. Att det ska kallas "underhållning".

Fyfan vad jag hatar ungdomar.

Jag vill inte se blonderade Rebecka, 14 år, pussa sin tjejkompis på munnen och skrika "NU KÖR VI!!" efter en och en halv päroncider.

Kör upp en fet gurka i röven på dem och pissa ner deras ansikten istället så blir det underhållning.


 

Av Lina M - 6 september 2011 10:39

Idag ska jag på min första riktiga meditationskurs! Ska bli spännande. Sedan ska jag försöka mig på att göra en thai-stroganoff enligt recept. Och fortsätta lite på en ny låt :) Den är inte "min stil" riktigt, men finns något mysigt över den. Gillar "ton-övergångarna".


Nu dricker jag kaffe och försöker prata med husgrisen.


 

Av Lina M - 5 september 2011 12:40

Fick precis hem mina Jason-filmer, samt boken "Sekter och hemliga sällskap i Sverige och världen" och filmen Elf (dock till min besvikelse med engelsk text, morr...)


För övrigt är jag nöjd med min beställning :)


 

Av Lina M - 5 september 2011 12:17

Vart finns filmen "Elf" med svensk text?!


Hittar inte någonstans!


Om någon äger filmen, har Du lust att sälja

den i såfall? Kan betala runt en hundring.

Av Lina M - 5 september 2011 11:25

Beställt en ny tshirt :)


"Zombie brain eaters"   

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards