linalicious

Alla inlägg under september 2011

Av Lina M - 15 september 2011 17:57

Emelie och Bettan leker i skogen :) haha.


Jag var fotograf!


     

Av Lina M - 15 september 2011 17:55

Lets play some poker


 

Av Lina M - 15 september 2011 10:39

Jag råkade låsa mig ute igår så fick tillbringa dagen och kvällen hos Emelie, vilket inte alls var så dumt :)

Jag åt upp hennes glass och pajjade hennes internet sen gick jag hem.


 

Av Lina M - 13 september 2011 18:49

Beställt en ny tshirt ifrån samma serie som hade zombie-tröjan :)


A masterpiece of horror - bloodlust

 

Av Lina M - 13 september 2011 13:47

Hittade ett gammalt golfspel till PS1 idag som jag har spelat. Haha! Sjukt ful grafik. Snacka om att man blivit bortskämd med dagens grafik! På den tiden när Playstation 1 var nytt så tyckte man ju att det var helt fantastiskt då man var van med SEGA eller Nintendo. Nu har det verkligen uppgraderats. Men mitt gamla golf-spel hade verkligen sin charm måste jag säga! Det var väldigt pixligt och "simpelt", men jag älskar ju till exempel gamla Mario-spel så jag är van att köra med pixlig grafik och jag tycker om det väldigt mycket :) Det var fan bättre förr.


Och till min besvikelse så finns det ju faktiskt ett Crash Bandicoot-spel på nätet, men de jävlarna tar typ 300 spänn för det. Så jag vet inte? Det kanske är värt det? Med tanke på att jag lagt ut nästan 400 för Elf. hahah.


Men men, jag har iaf köpt "Agent Hugo" till att börja med. (Spara lite pengar. CB kanske blir nästa månad?)

Jag tyckte att själva spelet hade väldigt samma stuk som Crash Bandicoot. Lite samma upplägg liksom. Man springer runt på banor och tar lådor och aktar sig för fiender. Just my style!!

(om det inte gäller att bygga saker då, fniss)


Jag minns mitt gamla Hugo-spel till PC:n när jag var mycket liten. Med den elaka häxan där man hoppa runt bland isberg och åka vedflotte i någon sjö. Mycket pra krejjer! Iaf för sin tid :)


 

Av Lina M - 12 september 2011 12:11

Wie werde ich fertig das
Kann nicht unterdrücken meine Gefühle
Es verfolgt mich Tag und Nacht


 

Av Lina M - 12 september 2011 11:33

Idag måste jag klippa av mina jävla "dreads" som jag fått i bakhuvudet genom att jag alltid sover på rygg och slarvar med hårborstningen. Är omöjligt att borsta ut. Har blivit exakt som riktiga dreads. Det är liksom inte som vanliga tovor, utan riktigt riktigt tvinnat och hårt. Vill inte klippa i mitt hår. Fyfan.


 

Av Lina M - 9 september 2011 13:11

Är det någon som äger detta spel till PS1 och kan tänka sig att sälja det?

MÅSTE verkligen ha detta. Försvann i flytten ;(


 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards