linalicious

Alla inlägg under september 2011

Av Lina M - 9 september 2011 11:48

Har köpt Rollercoaster tycoon 2 + expansionpaketet "Time twister" :)


 

Av Lina M - 9 september 2011 11:08

Igår låg jag i min säng och funderade. Jag funderade på hela Elf-historien. Det började med att jag köpte Elf för runt 150 spänn plus frakt. Den med engelsk text som jag blev så arg för. Så nu har jag letat runt efter Elf med svensk text och jag har äntligen lyckats hitta det. För 179 spänn plus frakt. Så nu har jag beställt det. Och nu kommer vi till hela slutpoängen. Jag har betalat 389 spänn för filmen Elf totalt. Nästan 400 spänn. Och jag ställer mig frågan: Är Elf värd 400 spänn? Är Elf så fantastisk?

Och kommer jag att njuta lika mycket av filmen nästa gånga jag ser den när jag vet att den har kostat närmare en halv tusenlapp?


Fyfan vad fult. Får lite "dåligt köp"-känsla över det hela.


 

Av Lina M - 8 september 2011 14:08

Mitt nya linne :)


Pennywise, the clown, från Stephen Kings film/bok "It"

 

Nu sitter jag och väntar på Emelie och Bettan.

Av Lina M - 8 september 2011 12:13

Bra dag med tatuflering, sjunga med Emelie, äta ostkaka samt kex med bonjourost och glo på halv åtta hos mig och bonde söker fru...


Tommy skörberg

 

Av Lina M - 8 september 2011 11:15

Har precis köpt "Grotesco-boxen". Finns en del fula scener... haha...


Bestefar og jeg

Handikapp-OS

Äntligen min, haha

 

Av Lina M - 7 september 2011 14:15

Och jag är såååå förbannad över att mitt nya spel inte vill fungera.

Mord i sinnet.


Hinner iofs ändå inte spela just nu. Ska duscha sen gå ända till Elvis och tatuera mig. Det är en liten bit... Får ha paraplaxet.


Men i framtiden då? Mitt spel funkar inte. Vad fan ska jag göra då?!!

Ska jag spela rollercoaster hela dagarna?

Är iofs inte en dum idé...

Men man vill ha lite omväxling ibland... Jag har råkat dödat människor i collercoaster ofta senaste tiden. Har jag blivit så vårdslös? De stackarna har ju inte gjort något... Vill ju bara åka karusell... Som de dessutom har betalat för... Sen sitter jag där med mina feta röv och har IHJÄL dem små liven... kommer inte kunna sova gott om nätterna snart :(

 

Av Lina M - 7 september 2011 12:00

Igår på meditationskursen låg jag utfläkt som en slaktad valross på en madrass och försökte fokusera på det vita taket men fick upp bilder i huvudet på hur Sune i "Sunes Sommar" medverkar i en porrfilm. Ganska skumt? Nä, faktiskt inte. Natten innan så drömde jag att jag köpte en porrfilm där Sune hade sex med pappa Rudolf på ett högt berg istället. (det var inte med flit, någon måste ha lagt i fel film i fel fodral) Jag sa inget till henne om vad jag tänkte på. Jag pratade mest om fluffiga moln och havsbrus och sånt. Lite klyschigt. Men jag kunde ju inte säga vad jag egentligen tänkte på.


För övrigt, när jag lyckades släppa mina tankar, så var det skitbra. Ska gå 10 gånger till så kommer lära mig att hantera tankar som jag... inte ska tänka på...


 

Av Lina M - 7 september 2011 11:57

Idag ska jag fortsätta att gadda underarmen :) Ska bli en grön svamp denna gång i full super mario-anda. Kommer till slut att ha gjort en underarms-sleeve med en super mario-värld! Lite smågulligt.


Kommer sätta den gröna svampen, lite mindre, snett bakom den röda :)

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards