linalicious

Alla inlägg under april 2011

Av Lina M - 18 april 2011 10:45

Man märker vilken foundation jag gillar :) True Match från Loreal.

 

  

Av Lina M - 18 april 2011 10:38

Idag handlade jag stort!   


Ett prickigt linne
Wrong Turn (dvd)
Evil Aliens (dvd)
Tre Kronor, samlingsbox 4 (dvd)
Fear (PC)
Happy Hour (PC)
Rayman 1,2 & 3 (PC)

Backpacker 3 (PC)
När du gör som jag vill (bok)
Ser min bak stor ut i den här? (bok)
70 & 80-tal (CD)
Monster X-presso (dryck)


 

Av Lina M - 17 april 2011 20:57

I say:

Vet du vad Jocke och pappa berättade i morse vid frukosten?

Martin says:

nä?

I say:

Båda hade vaknat i natt av att jag hade skrikit "Är den inbakad???!!!!!"
drömde om calzone tror jag...
 
Martin says:
 
hahahaha!!!
du är bäst:)
trodde du skulle berätta nåt hemskt här haha
sjuka jävel:)

 

Tror jag fick solsting...

 

Av Lina M - 17 april 2011 20:39

Tillbringade hela jävla lördagen sittandes i en solstol och drack öl. (7,2 %. livsfarligt. Och hur jävla varmt var det? 20 plusgrader? Blev lite dricka "öl i bastu-effekt". Alltså, riktigt på lyset.)

Grillade även kött. Apgott!


Vaknade i morse och upptäckte att jag var röd som en kräfta i hela fejjan, armarna och benen. Jag är en sån där blek jävel som bara blir röd. Aldrig brun. Måste ha och göra med att jag är född blond med fräknar. Är liksom inte den där... exotiska typen.

 

Av Lina M - 17 april 2011 20:12

Har varit dålig på att uppdatera sista veckorna, men detta har iaf hänt.


Tittade på Michael Monroe från Hanoi Rocks när han spelade på Sigurdsgatan. Tillsammans med Emelie och Hansi (besök från Sthlm). Vi drack öl och härjade!!

 

Testade två nya cider-sorter från bolaget. Riktigt fräscha! Samt köpte Nosferatu-DVD. Snygg special-utgåva.

 

Tittat massor på Tre Kronor i mitt stökiga lilla rum. Reine på bild, i full action.

 

Festat i studion och gjort musik

     

Vart med Suss på stan. Suss har svikit rödtott-klanen och blivit mörkbrun. Slyna

 

Varit på krogen Cirkus med Linda.

 

 

Phyrro och Hanna

 

Drack sprit hemma hos mig med Suss & Emelie

  

Av Lina M - 9 april 2011 12:07

Jag har varit väldigt dålig på att skriva sista tiden, men nästa vecka lägger jag upp nytt material :) hoho


 

Av Lina M - 5 april 2011 10:31

Idag är det 90års-kalas. Farmor fyller år! Kommer bli en riktig cirkus... Ska ge henne en tub räkost. Kommer även få smörgåstårta. Mums. Min farmor är söt.

 

ska dock inte se ut sådär när jag kommer dit... Haha. Fast jag kanske borde bidra till cirkusen?

 

Av Lina M - 5 april 2011 10:27

Nydesignad t-shirt som Martin har gjort. Kommer i tryck snart! Ska få ett gratis exemplar eftersom jag är hans favorit ;) haha.


Kommer eventuellt öppnas en webbshop med skräcktema inom kläder, prylar och smycken.


Gammal svartvit klassiker.

 

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards