linalicious

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Lina M - 22 april 2011 13:12

Jag gick ut på en promenad. Kände för att gå i skogen, så svängde in på en obekant stig. Gick och gick... Avnjöt som fan. Fågelkvitter, solsken, doft av gran... Fantastiskt. Sen kom jag till en riktig utmaning. Haha! Ni skulle sett hur jag hoppade och trixade för att komma över detta kärr. Tyvärr är jag smidig som en överviktig bulldogg, så ja satte foten rätt ner i vattnet och blev helt genomblöt. (självklart ska jag gå i mitten.) Blev riktigt ledsen. Min nya sko. Var inte lika skönt att promenera efter det. Och jag lovar, det var värre än det ser ut på bilden. För o göra rättvisa...Men jag fortsatte gå längre in. Sen kom jag till en bilväg och då fick jag vända. Så kom jag tillbaka till kärret. Satans skit... Jag lekte Fångarna på fortet en gång till och försökte ta mig över på de små gräsbeklädda fläckarna. Men det slutade också i trauma. Haha. Nu tänker ni säkert att jag borde gått åt sidan och gått runt för att undvika denna helvetiska sjö. Men det kom jag inte på förräns nu. Don't blame me. Jag blir yr i solen. Sen tyckte jag att det var roligt med ett litet äventyr. Ja, så spännande är mitt liv.


 

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards