linalicious

Direktlänk till inlägg 25 januari 2010

Helg igen

Av Lina M - 25 januari 2010 20:15

  
Har varit en supermysig helg! Älsklingen kom hem till mig i fredags! Vi drack någon god baileys-kopia, varm & kall (äppelvin) samt några öl. Vi beställde även kebabtallrik. Jag åt för mycket, som vanligt, och mådde jätteilla flera timmar efteråt :) Blev en tidig, men mysig kväll!

I lördags lagade vi strogge och kollade på svenska hjärtan! haha! Vi har en speciell kärlek till filmer som driver lite med svensson-livet. Vi förstår! Det var jättemysigt. Somnade i min säng på två sekunder med kläderna på och lampan tänd.. Så kan det gå ;)

Igår gick vi och storhandlade på ica. Jag var fundersam över att paprikorna kostade 49 kr styck.. Jag har mycket kvar att lära i livet. Jag lagade min specialrätt, pasta med baconröra, åt martin och de tyckte han om :) Kollade på film och sånt.

Idag, måndag, åkte älsklingen hem :( Jag har tröst-ätit tacos och tittat på svensson svensson.. Rätt tragiskt. Men mår inte så bra. Och extra illa är det nu när martin åkt. saknar och älskar dig jävla mongo.

Får se vad som händer idag. Antagligen inte ett skit! Läsa min psykologi-bok, kanske städa rummet lite om jag orkar... Gör jag nog inte! Hoppas jag inte har alltför stora problem att somna ikväll. Ska fan ta och pallra mig iväg till restaurangen imorgon, nån jävla ording och reda får de va!

tack för mig
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards