linalicious

Alla inlägg den 19 januari 2010

Av Lina M - 19 januari 2010 21:45

Pallrade mig iväg i morse ensam till restaurangen igen. Sandra den fittan var hemma idag också.  Men det var väl hyffsat trevligt ändå, var speedad på mina koffein-tabletter samt höll på att bli tvingad att äta rå jävla köttfärs. Jag vägrade! Aldrig i helvete att jag äter rå köttfärs, som dessutom badar i blod. Seriöst, vill fan inte ens ta i skiten, hur fan ska jag då kunna stoppa de i käften? Tydligen var jag fjantig och dålig verka det som, men det ger jag blanka fan i.

Efter "jobbet på restaurangen" (slav-arbetet) så sällskapade jag med Betty och blondinen till stan, där mötte jag morsan och fick pengar. Köpte lite grejer, sen åkte hem. Var ett psykfall på bussen som jag fick springa ifrån. Haha? Dö jävla snoriga fanskap, fattar inte ens hur du kan gå lös.

Käkade lite, drog till ica och handlade cigg och en tidning, sen kom jag hem och var äcklig, duschade och nu sitter jag här. Vid fläkten. Och "fönar" mitt hår, blir så vackert så.... inte...


  

Nåt mongo som fyllde år, så det bjöds på tårta. Jag avstod.

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards