linalicious

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Lina M - 12 januari 2010 20:00

Idag var det dags för restaurang igen. Sista dagen denna vecka! Greken, den jäveln, stannade hemma så jag drog dit själv.

Dagen gick fort, hängde mest runt med Amigo och hade tjejsnack. Fick även prova på att stå i salladsbaren och servera gäster. Gjorde mig fruktansvärt nervös. Och Andrea kan inte se skillnad på krabba och kräftor så kunderna kan se lite missnöja ut. Gjorde även bort mig lite i form av att snacka om en person, vars partner står en meter brevid och hör allt. haha, sånt som händer ;)

När vi slutat för dagen drog vi oss mot stationen, jag drog hem med bussen och andrea drog till um. käkade lite mat och glodde på tv. Är helt slut på eftermiddagarna, misstänker jag sover för lite om nätterna. Tar på krafterna minst sagt.

Sen skulle det lagas korvstroganoff, vilket såklart inte alls är samma grej utan älsklingen, men fick duga ändå. Gott är det i alla fall. Synd bara att man ska få skäll. För att man inte steker falukorven...? :( dumheter...

Hade mys framför TVn till "du är vad du äter", satt och var tjock och kollade på tjocka människor i liknande situation. Kände mig som en i gänget. 8-)

Nu pratar jag med min älskade på msn, vi är rätt så sjuka... handfatsmongo.... ahahah.
ÄLSKAR DIG!


Jag tog egokort i brist på annat under min tid på restaurangen. Idag hade jag sminkat mig med svart och röd ögonskugga. Stiligt värre höhö

    

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards