linalicious

Alla inlägg under december 2009

Av Lina M - 8 december 2009 12:15

Hej då mitt älskade hus, hejdå grillparty, hejdå ismaskinen, hejdå irsta :(

Jag är nu officiellt inte irstalina längre. Mitt hjärta brister..
Martin, kom och krama mig :(

Kommer sakna alla kvällar här. Alla sommarkvällar man druckit öl ute på altanen och lyssnat på musik. Mitt kära gamla rum. Fina köket. Allting.

Om ca två timmar är jag inte här längre. De här är verkligen sista stunden i huset. Ska gå ut och ta en cigg på altanen och tänka det är sista gången jag står här. fyfan:(

Man kanske skulle supa ner sig ikväll.....

Av Lina M - 7 december 2009 17:15

Packar, packar och åter packar... Fyfan vad arg jag är :@ vill inte. har lust att mörda nån. Känns så jävla illa och se mitt rum försvinna mer och mer. Hela mitt liv plockas ihop i en ful gul ikea-kasse.


  

Om ingvar fick bestämma skulle alla andra dö.
Men ingvar får aldrig bestämma.



nu ska jag vara en revolterande tonåring och sätta mig ute och kedjeröka och hata allt.  MIIITT LIIIV ÄR FÖRSTÖÖRT, JAG HAR INTE BETT OM ATT BLI FÖÖÖDD!!!


Av Lina M - 4 december 2009 15:45

Jag och emelie delade på en kaffe, käkade mat och sen drog vi till pitchers och mötte lite folk. Har inte tid att berätta något detaljerat just nu, ska precis iväg till sura. Är stressad. Skriver mer imorgon.

   

Synd för klantarslet att hon tappade sin vinflaska i golvet ;) Samt blev kallad för "rövhål" av en bartender för hon tappa ett glas. haha.

        

Två smidiga, pigga & käcka ungdomar...

  

DET ÄR KALLT UTE, GE MIG SOMMAR-KVÄLLAR.
Tröttnar jag aldrig på jävla aussie-vin?
 

Av Lina M - 2 december 2009 23:15

Sov alldeles för länge, såklart, fick springa till bussen. Dock är inte konditionen på topp så jag missa ju den :) Fick vänta på nästa bussjävel..

  

Jenny imiterade kungafamiljen. Hon är grym på prinsessan viktoria, med de ljuvliga underbettet.
  

Jag, Grekhelvetet & Sofia drog till ica och köpte lite engergidryck efter jobbe

  

Sandra gaddade Sofia på revbenen och tuttarna! Dock blir det inga jävla tuttbilder... :@
  

Jag kunde inte fortsätta på min ben-tatuering, är inte läkt än. Skulle gadda halsen istället men det hann vi inte med. Va nån brudjävel som sandra skulle pierca tungan på, sen skulle hon äta köttbullar och grisa sig. Nu har jag iofs lite mer betänketid angående hals-tattoo. Känns som jag velar lite?

Här är min nyaste tatuering i alla fall, jag var försöks-kanin!
Är som sagt inte klar, rosen behöver fyllas i osv, samt lite andra smågrejer som skall fixas till! är mycket onöjd :)

Jag kunde inte fortsätta på min ben-tatuering, är inte läkt än. Skulle gadda halsen istället men det hann vi inte med. Va nån brudjävel som sandra skulle pierca tungan på, sen skulle hon äta köttbullar och grisa sig. Nu har jag iofs lite mer betänketid angående hals-tattoo. Känns som jag velar lite?

Här är min nyaste tatuering i alla fall, jag var försöks-kanin!
Är som sagt inte klar, rosen behöver fyllas i osv, samt lite andra smågrejer som skall fixas till!

  

Medans sofia blev gaddad satt jag och drack energidryck, busade med hennes hund och läste Slitz/Moore/FHM? Nån jävla snusktidning iaf :@
Samt drygade en hel del.

91. Gott med energidryck 8-)
  

Av Lina M - 2 december 2009 17:30

Gick åt helvete med sömnen inatt, pallade inte trycket i morse. Blev hemma.
Satsar imorgon istället. Skola, sedan en runda på stan med Grekis för att leta lite kläder... Eventuellt nån tatuering kanske? :)

Gammal bild på mig, chokko (och hennes coola stenhårda bågar................) & emelie.

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards