linalicious

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Lina M - 21 december 2009 19:30

Nu var tävlingen avklarad, jag vann! 300 spänn rikare.

Jag-6 kg
Morsan -1,5 kg
Sanna -0 kg

Jävligt mysko att jag inte gått upp, haha. Har ätit som en häst, och inte rört på mig överhuvudtaget bortsett från när jag aktiverat mig med mongot, haha.. :D Slutat med piller också. Jag fattar ingenting, men glad är jag!

Lyckades klämma fingret i dörren också, gjorde så helvetes ont, hade lust att gråta, men jag pratade med martin i telefonen och ville vara en tuff dansk.
Har plåstrat om eländet nu i alla fall, ser inte alltför farligt ut. Är väl allt blod som dramatiserar. Mojje försökte sig på ett försök att komma ut? Kattjävel. Slet tag i han och kasta in han. Är livrädd han ska hoppa ut från balkongen och göra illa sig. :(

Har såklart varit onyttig och käkat kebab och chips. Riktig jävla julgris :) Försöker även sätta rekord i GT5. Går sådär, är inte van med joystick. Borde köpa en sån där ratt, verkar kul.


OCH JA! JAG HAR TAGIT BORT MIN HELGON!
Vad fan är problemet? Varför ska alla reagera så starkt? Alla äckliga helgonmänniskor kan dra åt helvete, jag orkar inte sitta och skicka några jävla GB;n till er. Helgon är skit. Inse.


Satt och söp vid Svartån. Rom & Fanta. Var i oktober förra året, när jag och suss hade våra galenskaper med bilar och martini. De dagarna är över, och det är nog fan lika bra :P

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards