linalicious

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Lina M - 20 juni 2013 11:38

Lirade kubb igår med Jörgen, Eemelie, Johan, Linnea, Sara och några till. Weaam var inte där så ingen fick en kloss i huvudet.

Och jag blev utnämnd till "Kubb-drottningen" för jag satte allt klockrent! Vilken jävla höger-arm jag har alltså :') Kastade dessutom baklänges i mellan benen, och ändå vann!


Kan man försörja sig på kubb?

Typ som fotbollsspelare som får ett par mille per match..

Kan jag...?


   Eemlie med två e <3

"sätt den mellan pattarna! VI HAR EN FITTA!"   (Vi har funderat ibland på att byta ordförrådet lite.

Det projektet har vi "lagt på is")

Av Lina M - 20 juni 2013 09:53

Vilka människor är egentligen snälla mot en på grund av egoistiska själ? För att själva förväntas få något tillbaka! Och vilka är genuint snälla utan baktankar? De tåls att fundera på, mina människovänner.
Tro mig, hälften av dina vänner skulle inte offra något speciellt för din skull. De vill oftast bara festa o skvallra :) puss nu ska jag beundra mig i spegeln

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards