linalicious

Alla inlägg under april 2013

Av Lina M - 29 april 2013 20:22

Fan vad fint man skötte sig i helgen...


Hände en liten incident på BMB.


Jag finner inga ord direkt. Men jag antar att något är i obalans i min hjärna. Någon... viktig del. För jag kan fan inte gå ut bland folk. Jag har lika kort stubin som min kära katt. Vi bara liksom... river till. Klöser ögonen ur folk om det ska vara på det viset. Vi är allt för lika han och jag när jag tänker efter... äta, sova, chilla, äta, sova...ställa till med jävelskap...


Idag hade jag sån beslutsångest över vilken pizza jag skulle beställa så jag fick helt enkelt låta "ödet" avgöra. Jag skrev upp alla namnen på en lapp och väntade på att "ödet" skulle bestämma åt mig i form av att ge mig ett tecken. En siffra eller så.

Jag kollar på tv:n. Där ser jag "Kanal 5"-loggan  i högra hörnet...

Alltså pizza nummer fem fick det bli på min lista.


Ni ser, vad spirituell jag är. Den sidan kommer fram ibland när jag står inför livets ruggiga eller kniviga beslut.

(för ja, min kväll har faktiskt blivit förstörd när jag fick "fel" pizza en gång. Det råkade vara ägg och tabasco på den, och jag tycker nog egentligen att den borde förbjudas.)


Nu ber jag till gudarna att pizza number 5 of destiny är god. För Lina vill ha mat, god mat, nu.


 

Av Lina M - 29 april 2013 11:57

Hur fan kan folk gnälla på filmen "Mammas pojkar"?

"Neeeeeee den är dåååålig..."

"tyckte inte den var så bra..."


Har folk ingen humor?! VAD FAN! Kommentarer som "det här är ingen frisyr, det är fan ett statement" och "Det kanske känns coolt, men det ser inte coolt ut". Eller :


"Det är tvåäggs-tvilingar"

"Jaha. vad heter äggen?"

"Oden och Thor... Eller ja, egentligen Mats och Lennart".


Förstår inte folk hur bra de är?! JAG BLIR SKITARG VERKLIGEN...


  Jag ska lätt köpa den och se igen. MAMMMAAA MAMMMAAA EFTERÄTT! MAMMAAA!!!


 

Av Lina M - 23 april 2013 17:57

Min kompis ska gå runt och sälja visselpipor med sina glasögon utan glas

Av Lina M - 23 april 2013 16:36

oslagbart 

Av Lina M - 18 april 2013 13:30


Jag har verkligen inte råd att köpa allt. Men jag tänkte kanske köpa 3-4 plagg, men jag vet inte vad jag ska välja. Det blir att klura lite på. MEN FAN VAD MYCKET SNYGGT DET FINNS. Jag får lätt hjärtklappning och ADHD-spasmer i hjärnan.   




                     

Av Lina M - 18 april 2013 11:16

helt fantastiskt hur jävla b vissa reklamer är. jag älskar verkligen detta. Haha!


    

Av Lina M - 2 april 2013 17:53

Hellre ensam än i dåligt sällskap.



Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards