linalicious

Alla inlägg under februari 2013

Av Lina M - 6 februari 2013 22:31

Idag har jag anmält mig till burlesk-kursen. Startar imorgon. Cashen är fixat o nya danskläder inköpta! Nu är jag redo, haha. 13 hela veckor. Jag undrar hur pass mycket jag hinner lära mig under den tiden. Förmodligen inte mycket hahah. Eftersom jag är så trög i skallen. ;)



Av Lina M - 5 februari 2013 20:42

'cause we both know I'm not what you need.

v

Av Lina M - 5 februari 2013 18:29

Börjat med ny medicin. Psykfall som jag är. Bara hoppas på det bästa. Mina halter av dopamin och serotonin är lite...låga. Lite döda. Så jag måste hålla ut nu. Är dessutom argare än någonsin typ. På småsaker. Blev arg på micron och en osthyvel.

Av Lina M - 1 februari 2013 15:45

En skräckfilms-affisch jag gjorde på skoj :) Tog bara 10-15 minuter, så jag har inte klurat överhuvudtaget på titeln eller något. Jag tog bara random låt-namn från min musikmapp som jag kände kunde passa in någorlunda bra på temat!


Vad säger ni, borde jag satsa på att göra lite mer avancerade affischer? Där jag lägger ner hela min själ i arbetet? Haha!


Detta är ju bara en kvarts jobb, så döm mig inte för hårt kära människor   


Modell: Emelie Nordström

Fotograf: Jag

Redigering: Jag

 

Av Lina M - 1 februari 2013 12:21

Idag har jag träningsvärk tror jag. Mage, lår och rygg har fått sig en omgång! Går som om jag blivit "rövknullad". Eller kanske ska skriva "som en haltande pensionär" om det låter trevligare...? Det måste vara typ 10 år sen jag hade träningsvärk. Herrejävlar! But it's a good thing right?! Ett tecken att man har krigat på!

Har precis unnat mig en dunderfrukost. Två mackor, ett kokt ägg, yougurt med bär och flingor samt kaffe och tropisk juice. Det satt fint det!

Samtidigt tittade jag på "Nyhetsmorgon" på kanal 4, där Paulo Roberto dök upp i rutan. Karln är ju inte riktigt klok. Varför blir jag alltid så full i skratt av kortväxta italienare med aggressions-problematik? Kanske tänker på små arga pizza-bagare som skriker på pizzerian om parmesan, pasta, pizza, pesto, parma... VAD FAN BÖRJAR ALLT PÅ P FÖR? Är det för att när du skriker ord på p så blir det liksom väldigt explosions-artat?

PASTA! PARMA! PIZZA! PESTO!

Det blir svårt att ta det seriöst. Hem och ät lite parma-skinka med dig...

  

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards