linalicious

Alla inlägg den 2 september 2010

PS2

Av Lina M - 2 september 2010 23:30

Tycker att mitt schema är väldigt förvirrande. Me har varit duktig och pluggat turism :) Det är väl hyffsat kul, ganska enkelt. Ska satsa på en MVG där ;) kanske skulle bli reseledare? haha. vore fan nåt. Tänker mig själv som guide i något tropiskt land med hatt, karta och svettig panna, omkringresande med massa pensionärer. vill åka sån där safaribuss och klappa tigrar... :@



Playstation 2

Satt hysteriskt och lirade Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex. Synd bara att man inte har något jävla minneskort, hahah! Så fail när man klarat halva spelet, är slutkörd och sen inte kan spara skiten. Nu orkar man ju inte köra om allt.....morr...

 

Hits you when it's too late, Hits you when you're down



Mitt nya projekt är att läsa allt om snabbmats-industrin! har köpt fetaste boken. ska lära mig allt om mcdonalds osv. Jag ska sluta äta mcdonalds.

Av Lina M - 2 september 2010 19:00

Idag var jag på stan och handlade lite. Det blev:

 lite smink, en kjol, en ny BH samt lite böcker.

Nöjd!

Av Lina M - 2 september 2010 17:15

Keeejno för i helvete! Hoppas på storvinsten ikväll då ;) haha! wish me luck. vinner aldrig ett skit.   

Av Lina M - 2 september 2010 11:45

Var med Sandra och Sandra på något tjusigt fiiiik

mer muffins åt folket

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards