linalicious

Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Lina M - 20 maj 2010 19:30

Har verkligen fullt upp med skolarbetet. Känner mig helt sönderstressad! Kommer tillbringa nästan två veckor av mitt sommarlov på sommarskola. Känns ju surt, men det är väl värt det antar jag? Blir Göteborg 17-20 juni, sommarskolan börjar den 14;e tror jag, så går ju bort tre dagar till semester iaf! Enda resan jag gör denna sommar. Blir som vanligt ingen festival, för det verkar ju inte vara min grej... Så ja, det blir Gbg-resa och en massa vanliga öl-kvällar på balkongen och lite varstans. Helt okej :)


Idag tvingade jag Sandra att till restaurangen. Vi behöver röra på fläsket. Så vi gick dit och käkade nyttig sallad. Jag tog som vanligt sallad med skinka, tonfisk, kyckling, ananas, krabba & dressing. Min favorit :) Sen tog vi en luring utanför i solen, sen vandrade vi tillbaka till skolan. Efter skolan promenerade jag hem till skjutabengatan, fan vad stolt jag blir :) Trots skoskav och kärlkramp ( haha) och oootroligt ont i magen!!:( Vad är det för fel på min mage? Får jävla kramp-attacker titt som tätt. Och sjukhushelvetet vill inte ge mig nån tid. De kan suga min kuk.


Av Lina M - 20 maj 2010 13:45

Inatt drömde jag att clownen från it/det försökte ligga med mig! Tror ni att jag blev besvärad eller upphetsad?


Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards