linalicious

Direktlänk till inlägg 9 augusti 2009

In i dimman

Av Lina M - 9 augusti 2009 12:00

Ja, igår var man ute och härjade igen! Lagom sliten är man ju nu? Ungefär runt 5-tiden hämtade Micke upp mig, och vi åkte först en sväng till hans mamma för o fixa en grej, blev erbjuden äppelpaj men avstod, för Emelie var bitter. "När kommer ni??? Ní skulle vart här för länge sen!" Så vi drog och köpte cigg och energidryck sedan var det raka vägen mot Emelie! Där öppna de första ölen och jag tog mitt första glas vin! Emelie började balla ur rätt fort, "suufemmorna" tog bra, haha! Sen kom även Mickis <3 dit! Bjöd henne på ett glas vin, och vi satt ute på balkongen och hade trevliga och otrevliga samtalsämnen!


Klockan blev tio, så det var nog dags att dra tänkte vi! Var en massa krångel vid bussen. Busschauffören blev fly förbannad! haha. Jag & Mickis skötte våra biljetter snyggt, men Micke och Emelie hade problem! Vet inte vad fan som hände! Träffade Guldlock, som för kvällen såg ut att ha ganska rakt hår? i tofs. Hmm.. Sedan kom Chokko också. Lika glad som alltid! Vi skåla och drack öl! Sedan kom söta Alexander också! Vi skrek när vi såg varandra, och kramades och fjantade oss! Charmigt!

 

 Emelie blev galen med shots! Hon köpte shot efter shot (var det jäger? nåt mörkt var det.) Hon svepte säkert 4-5 stycken, sedan var det bara in på toan och spy svart! haha.Peter gick med mig och Mickis till bussen och sa hejdå. Jag lyckades fixa så Mickis fick åka gratis hem till Irsta! "Snäälla, får hon åka gratis? inga pengar, blablabla...." Jag lyckades! Busschaffisen kanske tyckte jag var lite gullig?


  

  

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards