linalicious

Direktlänk till inlägg 16 november 2010

The sexy nurse

Av Lina M - 16 november 2010 19:50

Insändare.

"Hej! Jag har ett stort problem. Min pojkvän har köpt mig en sjuksköterske-uniform och vill att jag ska ha den på mig när vi har sex. Jag älskar honom men tycker inte att det här känns bra, särskilt med tanke på att det inte ens är en kort, sexig sjuksköterske-uniform av nylon som man skulle kunna köpa i någon sexshop eller så, utan en riktig sköterskeuniform som han har hittat i en sexond hand-butik. Vad ska jag göra?"


Jag säger bara, ha ha ha! Vansinnigt rolig, udda kille som köper en "äkta" uniform och vill leka. Det är fan "äkta" rollspel ju! haha. (För hur många killar som gärna vill tro att sköterskerna har en sexig, vit liten latex-klänning så vet ju alla att det inte är så.) Bättre och göra det verklighetstroget som insändarens pojkvän. Gröna pösiga byxor, foppa-tofflor....Han vet verkligen the real stuff! hahah.


Och vad är förresten grejen med karlar och sjuksköterskor?

Det är tydligt att många killar inte legat på sjukhus, för hade dem det så hade de aldrig kommit på tanken att sjuksköterskor är de minsta sexiga. Sköterskor är hårdhjärtade individer som klär ut en i förödmjukande blåa nattlinnen av papper. Och så säger de jämt: "Och hur mår vi idag då?" trots att man ligger där ensam i sängen, och de tvingar en att kissa i små metallkärl när man faktiskt är fullt kapabel att gå till toaletten.


Men å andra sidan, det finns uddare fantasier. Som ni säkert vet. Sjuksköterske-drömmen är väldigt sexig jämförelsevis med män som tycker det är upphetsande med att klä sig i blöjor och vagga runt som om de nyss har lärt sig att gå, och välta en massa saker samt bli matade med morotspurè. Bajs, kiss, spy och blöj-sex går verkligen bort.


Verkligen är liiite gråare.

  

 
 
Ingen bild

klurig

17 november 2010 14:00

Som fallet är med alla typer av fantasier- man vill inte ha den "verkliga" sjuksköterskan, utan den som presenteras i flertalet porrfilmer istället. Man är inte bara ute efter dräkten specifikt, utan just tanken om att bli omhändertagen, ompysslad osv är det som är upphetsande med den leken också.
Om man ska vara så petnoga med fantasi-verklighet som du vill göra det till så är det lika bra att man inte har någon fantasi överhuvudtaget? Vad man än fantiserar om, så är ju verkligheten inte alls lika sexig eller het? De som fantsierar om byggarbetare- se på den ordinarie byggarbetaren som är lönnfet, skäggig och visar upp halva rumpan!
Eller militären, polisen eller vad nu tjejer fantiserar om- inte många är så vältränade och snygga som de framställs som på film etc.

Lina M

17 november 2010 17:07

Haha, okej. Du satte dit mig.

 
Anna Larsson

Anna Larsson

17 november 2010 19:29

Haha, jag har också tänkt på detta ganska mycket! Eller typ brandman? hur sexit är det egentligen? S;

Okej, kommentaren före mig har en poäng... men ändå. ;p

http://www.annaochkent.bloggplatsen.se

Lina M

17 november 2010 21:23

Hahah ja! Jo, han eller hon har väldigt rätt. Men ändå. Om man tänker lite djupt på det så är de en rätt sjuk grej :D

 
kiizan

kiizan

17 november 2010 21:13

Ojojojoj va kinky me foppatofflor & gröna mjukisar :P hahaha, vart ju nästan blöt jööö.. eller så inte.. Hahahhah

http://MizzModig.bloggplatsen.se

Lina M

17 november 2010 21:22

haha :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lina M - 2 april 2018 17:02

Ny blogg, samma Lina. (fast ändå inte...)www.nouw.se/lieebliee ...

:s

Av Lina M - 10 december 2014 10:36

Musik är farligt för mig. Kan få mig att göra dumma saker

Av Lina M - 1 december 2014 19:01

Ett avsnitt av Morran och Tobias Shopping  

Av Lina M - 29 oktober 2014 14:27


Hämtat ut mitt nya pass idag. Åker till London nästa vecka... vill, vill inte.   ...

Av Lina M - 11 oktober 2014 16:43


Känns som att jag aldrig kommer läka :(

Presentation

Fråga mig

165 besvarade frågor

Omröstning

Tror du att du kommer att dö ung?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Besökare

Följa?

bloglovin

Bloggvärde


Ovido - Quiz & Flashcards